齊成玩YouTube——劉美君英文原曲live再現

YouTube大熱,齊成也有貢獻。找到翁家齊,2006年8月7日藝穗會,Dear Jane新碟發佈會,他老人家和這隊後生仔夾了《Mind Made Up》,劉美君的英文原裝版。這是翁家齊在80年代末退出香港樂壇後,首次公開表演。


劉美君《一對舊皮鞋》(88 live)
翁家齊上載的獨家珍藏,現代唱片公司2周年紀念音樂會,1988年大專會堂舉行,劉美君拖埋她稱為「老竇」的陳永良上台,旁邊應該有Fundametal。
http://www.youtube.com/watch?v=ygMF8c53W0s















劉美君《一見鍾情 + I Saw Him Standing There》(88 live)
首次公開演繹《一見鍾情》,中英文版本夾雜。
http://www.youtube.com/watch?v=y923DZnz3BA















其他片段 :
齊成《Mind Made Up》 (Live)
89年的中秋節澳門現場表演 (加插97年派對表演),back up樂手有陳光榮,那時他是Fundametal成員,英文名比較娘,叫做Comfort Chan,來自Adidas波鞋Comfort型號,好聽點可以叫他Punk仔;還有細肥崔炎德,他和區新明夾過「凡風」樂隊;黎允文,三代「小島」樂隊成員,好高好型,第一代「小島」有區新明、黎允文、黃守發;第二代黎允文、鄧惠欣、何日君;第三代只有黎允文一個。
http://www.youtube.com/watch?v=kITJ9lwJO98















齊成《Eye To Eye》 (Live)
劉美君、林保怡《偷窺》英文原曲,竟然見到鍾保羅!他和江欣燕主持EYT的《激光旋律》 ,又和阿旦主持《勁歌金曲》。千祈咪睇漏眼,打鼓那個是林保怡。
http://www.youtube.com/watch?v=vhPSF93x__o

《This Year's Model》(MV)
劉美君《廣播道神話》英文原曲,綵排片段,又見到林保怡打鼓。
http://www.youtube.com/watch?v=pPhU96oC8uI

齊成《My Girl Friend Smokes (And I Don't)》
亞洲電視英文台MV,很久沒見的金錢標誌,似豉油商標,邱德根做老闆,當時中文台叫「黃金台」,英文台叫「鑽石台」,超超超老土。 打鼓的林保怡還要被鬼妹噴煙。
http://www.youtube.com/watch?v=0JSIMEFxD4A

3 comments:

Anonymous said...

Wa 你竟然叫佢"老人家"!
比佢知道一定激死佢!Haha
另外
阿齊係Dear Jane結他手Howie Yung的阿叔
所以佢出黎支持下佢
順便慶祝下齊成20周年
Otherwise好少現身啦

chi said...

我好尊重他架,不過咁耐冇見,覺得他樣子變得有點像李家鼎。

Anonymous said...

e~ 你以前去過佢o的show見過佢?
ai~ 你仲話佢似李家鼎添...
真係又一次心臟病發 haha
不過連佢都覺得自已越來越似鼎爺 lor
有一次係馬來西亞 有人叫佢簽名
就因為以為佢係鼎爺啦
都唔知好怒定好笑 hehe