消暑long drinks














好多人貪長,所以上載這首5分40秒的《我愛夏日長》(Hawaii Mix),其實跟4分鐘的原裝版本沒大分別,只是長度不同,正如black lab所講,混音版本放在大碟第1 track,比較少見。有人話初出道的陳慧琳有點像鄒靜,在MV看真的幾似。

鄒靜 - 我愛夏日長 (Hawaii Mix) (1993)
作曲 : 蘇德華 作詞 : 因葵


90年代頭興過吓南美森巴節奏,雖然不是什麼大潮流,但大小歌手都玩過這種world music beat,那時Ricky Martin未紅,不知是受什麼影響。

溫碧霞 - 森巴嘉年華 (High Mix) (1992)


溫啤霞都有扮森巴女郎,那時她好紅,跌住膊唱《海潮》,火玫瑰被強姦後仍美艷絕倫,一時成為佳話。《森巴嘉年華》唱「就算九七都不怕」,有時代意義,就快回歸十年,拿出來重溫剛剛好,這首歌還有個「後過渡期版」,范徐麗泰唱都啱。














溫碧霞 - 森巴嘉年華 (後過渡期版) (1992)


只記得Lambada曾捲起過小小熱潮,蔡齡齡第一時間改編,但效果不太理想,她聲音唔夠放,不適合唱這種熱帶節奏。

Kaoma - Lambada (1989)
作曲 : Chico DeOliveira


我最記得李美鳳在某大型節目第一次公開唱歌,就是唱《人生嘉年華》,舞姿生硬、歌聲老牛,被我班朋友笑咗好耐。














蔡齡齡 - 人生嘉年華 (1990)
作曲 : Chico DeOliveira 作詞 : 林振強


《Anita In Brazil》是我的all time favourite,夏天聽很好,有幾首歌都有中南美節奏,以下這首最正。熱情音樂多配以積極開心的歌詞,亦可變成發姣愛歌。

梅艷芳 - 愛我便說愛我吧 (1989)
作曲 : 倫永亮 作詞 : 周禮茂


這個MV在中環匯豐總行一鏡直落拍,不得不配服梅姐即興跳舞的天才。


梅艷芳 - 失落嘉年華 (1989)
作曲 : 鮑比達 作詞 : 林夕
梅艷芳的生果頭常被江欣燕扮,究竟出現於哪裡?就是《巴西熱浪嘉年華》音樂特輯,《失落嘉年華》MV裡。


我一向都當《愛我便說愛我吧》和《逃離鋼筋森林》是姊妹作,節奏和樂器配用有點似,留意開頭的鋼琴,後者是改編Basia,應該是被參考對象。

林憶蓮 - 逃離鋼筋森林 (1989)
作曲 : D White/B Trzetrzelewska/P Ross 作詞 : 林振強


別說李克勤一成不變,他也玩過Raggae,有一棚黑人和音,呢杯long drink都夠Latino味。

李克勤 - 當找到你 (在牙買加Mix) (1996)
作曲 : 楊雲驃 作詞 : 林振強


由中古返回近代,仲有Twins玩過samba,可能她們目標聽眾是學生,出碟有暑假concept,呢個MV舞蹈編排好睇,仲著埋泳衣,仲想點。

Twins - 森巴皇后 (2005)
作曲 : Edward Chan 作詞: 林夕

9 comments:

Ogake said...

講起森巴feel,李樂詩最近期的專輯都以古巴風情作編曲,plug左Fantasy(即譚詠麟的雨夜的浪漫),不過hit唔起

Ogake said...

突然諗起,再搭嘴講一講,"混音版本放在大碟第1 track,比較少見",我記得飛圖一碟歌手馮博娟碟入面Track 3係"愛得太天真(Remix)",雖然唔係track 1,但重點係未remix既版本係無擺番係隻碟入面的。

Anonymous said...

我又入嚟講嘢~ haha

李美鳳生硬舞姿係新秀呀~ 同雷乳陽、許志安一齊做司儀,不過我唔記得第幾屆。(唱功固然唔夠好啦,但係我覺得李跳得唔差~ 觀點與角度問題掛?)

阿梅~~ 唉~ 《愛》個mv好正呀~~
一條片過既拍攝方法,個歌手少d功力都唔掂!我自己都有珍藏 (錄影帶)。

你講開「姊妹作」,我覺得早期既倫有好多,e.g. 燒/黑夜的豹;愛在無限天荒(闖)/我是誰(草蜢主唱)。網主你又可以開一個topic,等大家交流吓意見~ haha!

Anonymous said...

「我愛夏日長」(Hawaii Mix),好正呀!

我覺得鄒靜有啲似葉玉卿喎,仲有佢幾分風騷嘅味道。

shangri_la said...

Another early HK pop with Samba feel is Ah Lam's 海市蜃樓, and it was written by Ah Lam himself still, amazing.

Talk about songs with summer theme, my favorite is the relatively obscure 炎夏的夢 by 黃露儀. Unlike other up-tempo hits in the same category, 炎夏的夢 is almost ballad like but unmistakenly summer. Back in a time when NOT every bus, restaurant or school classroom in HK was air-conditioned, a song like this was as soothing as drinking a glass of iced water on a hot summer night

Anonymous said...

有冇得download〔我愛夏日長(Hawaii Mix)〕呀?
我都幾鐘意呢首歌,冇錯首歌係好西,但好直接又好真誠喎,咁愛上一個人的時候梗係唔多唔少會發姣架啦!
 
To black lab:
我覺得〔黑夜的豹〕跟〔三更夜半〕比較相似,尤其是intro部份,原來都係Anthony Lun的作品!

Fun said...

李美鳳唱人生嘉年華個次係90年新秀,佢跳舞跳到好似食左藥咁,個樣就一味顧住放電,爆笑!

愛在無限天荒(闖)同我是誰係同一首歌黎架,不過編曲同歌詞唔同左!

講時講,其實同倫永亮都好鍾意抄野,三更夜半個intro同日本女歌手杏里既其中一首歌係好似,另外佢寫俾亞梅既Touch就同Karyn White既Romantic有9成似..

Anonymous said...

同「三更夜半」個intro似個首日本歌,係杏里嘅「Boogie Woogie Mainland」,收錄於她1988年的同名大碟內。我諗唔應該話係好似,直頭是一模一樣咁滯,話係sampling會好聽啲。懷疑係倫生做憶蓮「CR Part I」監製個陣,改咗碟內另一首歌做「又見朝陽」後,順手「移花接木」埋呢首歌個intro落「三更夜半」度。

Anonymous said...

如果可以下載森巴嘉年華就好啦
呢d西歌而家真係唔知去邊度搵了