東京音樂節1987

YouTube又增加了1987年的《東京音樂節》片段 (感謝ilovetvmusic),那年改為純表演形式,香港有3位代表 - Leslie、阿倫、依莉沙陳,最意外的是看到長鬈髮的灰色憶蓮,同阿旦做轉播主持,速睇 :

張國榮 - 無心睡眠
作曲 : 郭小霖 作詞 : 林敏驄 編曲 : 船山基紀


譚詠麟 - Jealousy (1987)
作曲 : 入江純 作詞 : Linda Hennrick 編曲 : 入江純
森進一介紹出場。


陳潔靈 - The Greatest Song
作曲 : 鮑比達 作詞 : 林振強
早見優介紹出場,之後兩個仲一齊示範cha cha。


重覆一次,香港歷屆代表 :
1979 - 許冠傑 (Make Me Shine)
1980 - 陳潔靈 (Make Believe)
1981 - 林子祥 (Deliver)
1982 - 葉振棠 (再等待)
1983 - 梅艷芳 (唇をうばう前に / 強吻之前)
1984 - 小虎隊 (忍著淚說Goodbye)
1985 - 呂方 (普通人)
1986 - 林楚麒 (情濃)
1987 - 張國榮 (無心睡眠) ; 譚詠麟 (Jealousy) ; 陳潔靈 (The Greatest Song)
1988 - 柏安妮 (不想再擁有)
1989 - 競賽 : 陳百強(偏偏喜歡你) ; 表演 : 張國榮 (由零開始)
1990 - 競賽 : 葉蒨文 ; 表演 : 甄楚倩 (早出晚歸)

*註 : 87-88年改為純表演形式,89及90年分為競賽及表演部份。

梅艷芳 - 唇をうばう前に (強吻之前) (1983)
作曲 : 顧家煇 作詞 : 中西禮作
廣東版 :《交出我的心》(《警花出更》主題曲)

7 comments:

Fun said...

麟伯既舞台表現拍埋哥哥度同真係高下立見!!

如果無記錯, 無心睡眠當時連香港觀察都未聽, 東京音樂節係第一次曝光..

youtube仲有一段係麟伯+哥哥+森進一既表演架..

依拉沙個裝好似少年足球入面既趙薇!!! 呢首the greatest song擺明係倒模the greatest love of all啦~~

chi said...

Fun,

你倒轉講喇,係趙薇向佢致敬。

《The Greatest Song》係林振強少有填寫的英文歌詞,收錄在依拉沙回歸華納的第一隻碟,即係封面整到好pop art果張,裡面仲有另一首《母親》(又係強伯填詞),都係歌頌母愛。

佢唱呢種需要巨肺功力的歌,當然好0岩,果隻碟主打歌《赤紅的擁抱》,就係改編Jennifer Rush的《The Power Of Love》(Celine Dion後來都翻唱),呢挺power ballad,好適合陳潔靈唱。

chi said...

《無心睡眠》世界首唱,冇開頭呼叫oh yeah果幾聲,可能仲未諗到可以咁ad-lib,而且仲未有果幾下招牌舞步。

Anonymous said...

Hi all :

no need thks as hope to share with all who love 80's-90's hk music
from my old VHS/Beta cause i like to collect 80's MTVs and live performances

welcome to leave your suggestion and your opinion of my channel..thro' my MSN

ilovetvmusic
Msn : ilovetvmusic@hotmail.com

Anonymous said...

Thanks! 1987...我係o個年開始鍾意Alan架!
Jealousy = 千年埋藏!

chi said...

ilovetvmusic,

你個寶藏除0左個勁字,都唔知點形容,多謝你造福人群。

Anonymous said...

ilovetvmusic,
你有無未來偶像爭霸戰啊?好想睇甄楚倩出道時唱歌個樣,

同埋請問你有無李明珠既突然?