玉女姣歌 - 周慧敏《借歪》

作曲 : Gary Tong 作詞 : Christopher Loak


在甩粉錄影帶中找到玉女早期快歌MV,《借歪》不是借Y,是借咩,作詞的Christopher Loak即是茵葵 (陸謙遊),詞風一向不拘一格,又貨車又雨遮,可能仲啟發了後來周禮茂寫的《心野夜》。

歌詞頗有味,如「雷電狂雨直射,只想有雨遮,不要太心邪」,這首歌來自藝視時期的《情迷》大碟 (1990),周慧敏未過檔寶記正式做玉女,曲種比較雜,所以才有這類心歪心斜快歌,之後頂多是《自作多情》。

7 comments:

Anonymous said...

網主你好﹗我叫Curtis,我一路都有默默支持你的網頁,資料好整齊﹗唔知你可唔可以講下周潤發的歌呢?我記得佢出過一出碟(定CASSETTE?),有首歌叫"舊情人",都hit過一時﹗
如果有時間既話,唔知你可唔可以都介紹下黎瑞恩呢?雖然佢係90年代的歌手,不過我諗好多人o個時都幾鍾意聽Vivian d歌﹗
謝謝﹗

Old Ox said...

"舊情人"係本港樂壇歷史上, 第1首用"白板CD"做宣傳的主打歌. 印象中周潤發還有幾首流行曲: "飛沙風中轉", "大丈夫日記"等等.

cctv731 said...

周慧敏《情迷》大碟的唱片監製是?

Ogake said...

周潤發應該出過唔只一隻碟, 因為"舊情人"隻碟入面係無"飛沙風中轉"的...

Anonymous said...

又夜又遮又車又斜又射。。。。。。除了(借歪),始祖應該是何嘉麗1987年的(三更半夜),(借歪)(心野夜)充其量喺其續篇,甚至還有後來的劉小慧(夜心邪)!其實我好討厭呢類型純粹壓音的填詞方式,就正如1989-1992年有段時期好流行用“嗎”“啊”“吧”“呀”來填詞,舉例如草蜢的(半點心)、吳婉芳(凖我離開吧)等等,一聽到我就會跳曲。



BY 檸檬茶

Anonymous said...

HIHI

Anonymous said...

仲有卿卿既 心邪