陳冠希《親情》come back

DJ Tommy feat. 陳冠希 - 問世上有幾多愛 (2009)


2006年開blog,是因為80-90年代Canto-pop的come back潮,估唔到,這個潮流到了2009年尾,仍沒完沒了,方大同唱完《狂潮》,又輪到陳冠希,最新派台歌sample羅文1980年的《親情》,向父母講對唔住,收錄在DJ Tommy的USB album《Vinyl-CD-MP3》。

《親情》是周潤發和鄭裕玲建立熒幕情侶形象的第2擊,第1次是《網中人》,一個是坐監的大學生,一個是有錢女,《親情》將二人打落草根階層,周潤發做車房仔,綽號木嘴暉,口頭禪是「係咁先,唔係咩呀?」鄭裕玲做工廠妹,結尾講她情場輸給富家女雪梨,割脈自殺死。

劇集主題是親情,因此幾位父母輩的演員非常重要,木嘴暉的跌打媽媽李香琴、硬頸外公石堅、另娶有錢老婆羅蘭的老竇藍天、鄭裕玲的爛賭父親關海山。

羅文 - 親情 (1980)
作曲 : 顧嘉煇 作詞 : 黃霑
電視劇片頭原裝版本 (click the link) :
http://www.tudou.com/programs/view/59RPtvv0p7M/

我讀小學時,可以聽流行曲學中文,「舐犢情深」這幾個字,就是聽《親情》學來的,意思是母牛舔小牛,是親情的表現。

《親情》是1980年度港台十大中文金曲,主題溫馨大路,很適合做廣告歌,兩年前曾用於金源米業廣告,方力申重唱,我記得他除晒衫扮抬米工人拍硬照廣告。

方力申 - 金象米廣告 (2007)


羅文2002年病逝,英皇群星推出《留給世上最愛羅文的人》致敬大碟,徒弟鄭伊健翻唱《親情》,以他唱功,唔知對唔對得住師父。

鄭伊健 - 親情 (2002)
http://www.qishi.com/m/46858.htm

2003年港台推出《香港廣播75年金曲銀禧紀念4 CD》,廣邀歌手翻唱歷年十大中文金曲,馬仔分派到《親情》,下面這個MV奇怪在是拍一男一女在浴缸鴛鴦戲水,男角好像是仍頗結實的胡諾言。

馬浚偉 - 親情 (2003)
編曲 : 何志偉 監製 : 周初晨


杜麗莎2004年推出翻唱舊歌的《The Best Of Times》大碟,亦有重唱《親情》,是一個彈琴版本,略帶爵士味。

杜麗莎 - 親情 (2004)
http://www.teresacarpio.com/music-group-21.html

5 comments:

Leo said...

馬浚偉都有個幫港台十大金曲廿五年紀念翻唱嘅版本。

chi said...

多謝補充,其實我有買這個4 CD boxset,為的是翻唱憶蓮的兩首歌,但不記得馬浚偉這首。

Anonymous said...

do姐真係正, 想當年我迷佢迷到連"女子監獄"不施脂粉嘅姣婆蓮都覺得正, 楊凡嘅半爛片"祝福"都照撐. 只係近年佢已經唔願拍戲, 對上一次"男親女愛"都係麻麻, 比較正經d都已經係"新上海灘", 但係又....哎...唯有睇下佢早兩年接受訪問嘅"志云"啦.....

Tat said...

要睇鄭裕玲不施脂粉的戲,其實重有一套叫做「花橋榮記」,不過幾平淡幾悶吓。

Leo said...

馬生個mv肯定係胡生客串,個劇情咁耐人尋味,係咪扮緊發哥同do姐呀?