劉德華 - 劉德華 (我恨我痴心) 1989

主打歌 : 我恨我痴心, 流浪, 共你傷心過. EMI最後一張大碟 (總共只有3張), 包裝方面有點馬虎, 封面和裡面的相令人過目即忘, 歌就好過上一張, 有表現一下rock的一面的"我恨我痴心", 和算是小型hit的"流浪", 不過唔知點解負責album concept的是Andy Lau, 乜隻碟有concept咩? 到此劉華在樂壇仍未彈起, 要等90年"天若有情"之後電影的助力.
Producer : Albert Young
Engineering : Albert Young, David Sum, Funkie Chan
Mixing : Albert Young
Photography : Paul Kwan
Album design : Andy Lau, Leung Sai Wai (Seaway Design)
Album concept : Andy Lau

No comments: