飛圖fan屎31問 (答案7日後揭曉)

看見一張精選碟說,今年是飛圖20周年,乜有咁耐咩?娘中帶cult味,燒銀紙式宣傳,日夜洗腦轟炸,你未必鍾意卻難忘,即是現在的《宣傳易》,金寶綠水、朱咪咪整牙、朱潔儀請菲傭,人民不會忘記。轉載自某網站,一位飛圖fan屎 (LTlovePK),有以下31條問題,答得晒話你叻,答案7日後揭曉。

1. 飛圖娛樂有限公司創辦人係 (全名)?

2. 有邊位飛圖歌手身兼飛圖股東?

3. 當年飛圖有一位新人未出碟就晌布吉拍MV既時候遇險死左, 佢係?

4. 接上題, 佢出既係咩意外?

5. 飛圖歌手馮博娟, 第一張亦係最後一張大碟叫做?

6. 梁雁翎離開樂壇之前, 晌飛圖發表過兩首歌但係無出碟, 果兩首歌係?

7. 講出一首梁雁翎同蔡濟文合唱過既(曾經)大熱歌曲 (超容易啦呢題)。

8. 蔡濟文晌飛圖時代既第一張專輯同最後一張專輯叫咩名呀?

9. 講出飛圖晌無線既音樂節目名 (凌晨時份)。

10. 講出飛圖晌衛視中文台既音樂節目名 (週末)。

11. 李樂詩本來係「創意家族」(前身「永高創意」)既歌手, 點解隻碟會俾左飛圖出架??

12. 李樂詩晌飛圖出左《感動你》之後果隻碟叫咩名呀?

13. 講出蔡興麟晌飛圖時代既一首歌啦。

14. 馮博娟同彭建新(!) 合唱過一首歌架, 首歌叫咩名呀?

15. 一首由新少年俱樂部 (NBC) 原唱, 最近被某台灣歌手翻唱成大熱歌曲既歌...叫咩名?

16. 「管它甚麼的安排」係邊個唱架?

17. 講出兩首黃凱芹晌飛圖時代既兩首歌啦 。

18. 黃凱芹同李樂詩都有合唱過架, 佢地隻歌叫咩名呀??

19. 「創意家族」既張智霖同黃凱芹又有cross over合唱喎, 首歌叫做?

20. 梁雁翎晌香港既唯一一場個人拉闊音樂會入面, 曾經用unplugged方式唱過一首歌, 果首歌係?

21. 梁雁翎「對你的思念總是特別的深」既MV, 背景係乜野?

22. 「離開...陌生的城鎮。忘記...所有熟悉的人。」呢兩句歌詞出自邊首歌 (國語)?

23. 趙學而晌首張EP入面, 「反叛情歌」之外既一首快歌叫咩名?

24. 一首由黃品源作俾梁雁翎既歌。

25. 梁雁翎唯一一首上過「勁歌本週冠軍歌」既歌。

26. 飛圖晌衛視中文台既音樂節目, 曾經有一集為中秋節搞左個special, 個special節目名係?? (難度: ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★, 我睇連當年上過去個節目既歌星都未必記得)

27. 梁雁翎當年有首歌成為大陸「菱高空調」既廣告歌, 果首歌叫做咩呀?

28. 梁雁翎當年曾經為藝術犧牲, 晌某首歌既MV入面以短髮形象示人, 果首歌係?

29. 曾經幫容祖兒作過「我的驕傲」既陳光榮, 幫蔡濟文作過邊首歌呢? (難度: ★★★★★★★)

30. 「今夜」、「願我是孤單中你哭泣的背影」呢兩首歌係邊個唱架??

31. 陳圖安上場之後, 飛圖有一句慣用既口號, 果句口號係? (難度: ★★★★★★★★)

9 comments:

m@linxism said...

i know #15: 當你孤單你會想起誰
1: 葉志銘?
2: 卿卿?
3: 李家X?
4: 跳UMBRELLA?
5: 慢慢地陪著你走 (from google)
30: should be 林帆

Anonymous said...

2. 有邊位飛圖歌手身兼飛圖股東? 梁雁翎
6. 梁雁翎離開樂壇之前, 晌飛圖發表過兩首歌但係無出碟, 果兩首歌係?
我只知其中一首歌詞係 : 我終於也輸掉了愛情,也輸掉了你的心......
7. 同蔡濟文合唱過既(曾經)大熱歌曲 (超容易啦呢題)。 慢慢地陪著你走
21. 梁雁翎「對你的思念總是特別的深」既MV, 背景係乜野? 沙漠
22. 「離開...陌生的城鎮。忘記...所有熟悉的人。」呢兩句歌詞出自邊首歌 (國語)?對你的思念總是特別的深
24. 一首由黃品源作俾梁雁翎既歌。若是你真想分開
25. 梁雁翎唯一一首上過「勁歌本週冠軍歌」既歌。浪漫故事
27. 梁雁翎當年有首歌成為大陸「菱高空調」既廣告歌, 果首歌叫做咩呀? 感激清風
28. 梁雁翎當年曾經為藝術犧牲, 晌某首歌既MV入面以短髮形象示人, 果首歌係? 不愈應該的愛

Anonymous said...

1. 葉志銘
2. 梁雁翎
3. 李家發
4. 拍MV時玩降傘跌左落水
5. 不是擺花街
7. 慢慢地陪著你走
8. 第一張 - Say Yes
12.吾愛被愛
17.晚秋/哪個天空不下雨
21.一堆黑布
25.浪漫故事
30.林凡

辛苦晒..

Anonymous said...

梁雁翎唯一一首上過「勁歌本週冠軍歌」既歌。

並非浪漫故事,浪漫故事只是勁歌推介
唯一的冠軍歌是不應該的愛

Anonymous said...

答多幾題未有人答既先:
9 飛圖鐳射卡拉ok排行榜
11 係咪創意家族倒閉左呀?
17 晚秋/平常心
19 笑話
23 很清楚
30 林凡是早幾年的台灣女歌手,飛圖果位係叫做林帆~

Anonymous said...

我有一條睇下大家曉唔曉..

曾經有一位87年的落選港姐也曾簽約飛圖,她是誰?

貼士,她參選時的號碼是11號

Anonymous said...

> Fun said...
> 我有一條睇下大家曉唔曉..
>
> 曾經有一位87年的落選港姐也曾簽約飛圖,她> 是誰?
>
> 貼士,她參選時的號碼是11號

伍宛森

Not that I know anything about Fitto Record. In fact I would score a big fat 0 with the contest since I've already immigrated to Boston by the time Fitto came to existence. But the 1987 Miss HK Beauty Pagent was the last year I was still in HK, and what a year, right? :-) Ben

Anonymous said...

無錯,答案正是伍婉琛!

87年港姐對我來講也很難忘,那年我剛完會考,所以很投入的緊貼整個選美過程!

那年的3甲佳麗也是歷年港姐出外參選成績最彪炳的一年!

Anonymous said...

> 那年的3甲佳麗也是歷年港姐出外參選成績最彪炳的一年!

Both Pauline Yeung and Wing Lam won something big. Wing won the Miss Photogenic in Japan. Pauline won the Miss Asia in Miss World and she even made it to the final five in Miss Universe. Ironically, Pauline was never considered such a beauty locally.

When the Miss Universe was taking place, I’ve just arrived Boston for a couple months. Like so many struggling new immigrant, we didn't even have cable TV. It is kind of surreal too see someone from Hong Kong to make it all the way to the final round in Miss Universe on (a flaky) TV.

But for me, the most memorable thing about the 87 Miss HK beauty pageant are the clothes Polytechnic fashion design students made for the contestants. They are all in black and white color. When all the contestants were lined up, it felt more like a fashion catwalk than beauty pageant.

Ben