dance beat呂珊

呂珊 - 文明浪族 (1988)
作曲 : M. Shreeve 作詞 : 劉卓輝 編曲 : 崔炎德


聽唔知邊個講,現代唱片在1987年簽呂珊,是想捧第二個劉美君,呂珊是有實力,八歲已有登台經驗,但沒有劉美君那種青春放任,22歲媽媽演繹壞妹仍勝任,呂珊明顯成熟許多。她第二張唱片主打《文明浪族》唱靚界蒲場,應該是食《霓虹鳥》條水,歌詞還寫得頗到肉 : 「他的雙手深入去摸索,醉死的她不想再抵抗。」MV中呂珊仲排埋舞,但效果不理想。

做唔成劉美君第二,她很快就靠《3650夜》晉身靚聲天碟界,之後是懷舊界,現在與胡美儀、張偉文等齊名。在電視劇中則早已榮升媽咪級,仔女都廿幾三十歲,懷疑她是否14歲媽媽,最高紀錄是在《與敵同行》做郭晉安 (真實年齡44) 的養母。

劇中她被郭晉安抱住、硬墜落地一幕令人驚訝。



呂珊姐未入電視圈前,曾經參與甘國亮啜核電影《神奇兩女俠》,飾演大配角落選佳麗冼莉莉,同名電影小說有如此介紹 :

(11) 冼莉莉
坊間評價及傳聞 : 名車接送、無線電話傍身、無時不演,被若干佳麗指其有後台競選,喜撩是鬥非。
週刊貼士 : 大熱易失
賽果 : 落選


片中她落選後,和鄭裕玲等一起著泳衣見記者,兼夾爆大鑊,呂珊穿黑色see-through護胸長袖水著,當然被DoDo鄭的檸檬黃加跪地搶晒鋒頭啦 :



《文明浪族》原曲是尤物歌手Samantha Fox的《I Surrender (To The Spirit Of The Night)》,Fox曾經拍過裸照,後來承認與她的女性經理人相戀,是一位相當敢作敢為的女藝人。劉美君的《Your House Or My House》(收錄在《依依》) 改編自她的同名英文舞曲,同樣都是有味歌。

Samantha Fox - I Surrender (1987)
Written by J.Astrop/K.Moline/M.Shreeve

7 comments:

逍遙神父 said...

> 劉美君的《Your House Or My House》(收錄在《依依》) 改編自她的同名英文舞曲,同樣都是有味歌。...

似乎呢隻吸引過 I Surrender。

> ...做唔成劉美君第二,她很快就靠《3650夜》晉身靚聲天碟界...

無獨有偶, 劉美君也曾live過《3650夜》。

> 聽唔知邊個講,現代唱片在1987年替呂珊出唱片,是想捧第二個劉美君...

"劉美君2.0" 仲有呀羅敏莊, 剛好又係「晉身靚聲天碟界」, 應該話係靚聲翻唱界, 再進軍「"港式"Jazz界」...

Anonymous said...

咁啱得咁橋劉美君既《玩玩》又係改編自Fox既《I Wanna Have Some Fun》,都係咁有味

Anonymous said...

個MV霎眼有點似關詠荷

Sun Sun said...

補充一下Samantha Fox資料:

Samantha Fox (aka Sam Fox)出身自英國The Sun 太陽報 Page Three Girl, 其實就係一個無上裝裸女model. 佢身高得5呎1, 但上圍超大, 有啲似陳奕詩.

Sam Fox第一張细碟係 Touch Me (I want your body)已經玩有味歌路, 同葉玉卿當年都有啲似. 第一張細碟最高都曾經上過英國細碟磅第三位嫁.

其實Sam Fox 除咗I surrender (To the Spirit of the night), Your house or my house 同埋 I wanna have some fun之外, 重有一首sidetrack改過成為廣東歌, 不過呢首就真係有難度, 我先保持神秘, 下次先開估, 睇下阿Chi有無答案.

Anonymous said...

Very good!

Sun Sun said...

開估, 答案係 寶佩如嘅"飛", 你喺07年9月16日都有post過呢首歌出嚟. Sam Fox原版叫Walking On Air, 由於無主打, 無拍mv, 只可以搵到個咁嘅youtube version.

http://tw.youtube.com/watch?v=IkGdd4zwdHk

chi said...

Sun Sun,

呢條100萬題目我唔識,多謝你提供資料,寶佩如呢首《飛》我鍾意,好跳得,個「飛」字拖咁多個音,都算特別。