葉德嫻陳潔靈競歌散芬芳演唱會


剛看完1981年的《葉麗儀特輯》,在沙灘、泳池邊取景,蕃薯葉做泳裝索女,連場勁舞,唱那首和譚詠麟《觸電舞》、景黛音《風之女》撞歌的《月暗星稀更綺旎》;慢歌有改編《Looking Through The Eyes of Love》的《心似在白雲邊》,上遊艇出海,差在吸引的男人是威利、彭建新、李龍基、陳欣健幾個傻佬 (仲唱埋歌),好笑在最後真命天子是丁力呂良偉。

下星期一 (12月21日) 7:00pm,音樂台又播《葉德嫻陳潔靈競歌演唱會特輯》,即是1986年5月30-31日紅館的《競歌散芬芳演唱會》,未出過影碟,應該是當年在TVB播過的剪輯精華,係好嘢,Miss Chan Chan正值豹妹形象,Deanie則是all back千個太陽頭,張國榮、盧冠廷做嘉賓,我記得仲有八婆鬥嘴花絮,YouTube有Tat上載的部份片段,幾吊癮,今次終於可以睇晒1小時清晰版。

今晚夜 + 我要


千個太陽


播映時間 :
12月21日 (Mon) 7:00pm
12月22日 (Tue) 12:00am
12月22日 (Tue) 9:00am
12月22日 (Tue) 2:00pm
12月26日 (Sat) 4:00am
12月26日 (Sat) 7:00am

2 comments:

Anonymous said...

唔知好不好錄了影放上來這裡,給看不到音樂台的人分享下?

puiwaa said...

放上土豆啦, 我都想欣賞下~