許冠傑 - 封佢做偶像 (1987)

曲 : 許冠傑 / 詞 : 許冠傑
https://www.youtube.com/watch?v=2NbumYTiSB4
唱基佬, 廣東歌第一首是84年鍾鎮濤的"壞了的指南針" (向雪懷詞), 收錄在"我行我素"大碟, 歌詞比較隱晦和用了很多比喻, 方向是惋惜和同情; 跟住有85年皇妃樂隊的"同性戀Gay", 唔客氣得多, 大唱"gay佬我怕你", 整張碟被禁播; 阿Sam這首"封佢做偶像", 比較輕鬆, 笑下D camp camp地的男人, 最尾都是說做人最緊要開心之類, 但仍遭電台禁播, 現在聽返得啖笑.
封佢做偶像
佢搽到滿身香,D指甲又吋半長
動作扭擰態度似個姑娘,喜歡對鏡猛自我欣賞
佢成日挽住化妝箱,啐到塊面似隻無常
服裝怪異格調夠晒東洋,一身基佬既扮相
人地叫佢做基佬祥,基佬祥
佢總無怕異相,由得你地唱
抵封佢做偶像 AH HA
抵封佢做偶像 AH HA
佢同個密友叫 Paul Leung,鍾意結伴晒太陽
泳褲仲幼過跳艷舞既姑娘,甫士最正志在搏影相
佢成日買定兩包薑,走去嘆午夜場
習慣貢夜店,活躍歡場,睇0岩邊個就上
佢話無謂替我緊張,只因無你地咁正常
我自細就有著這種傾向,喜歡既野你未會欣賞
人在世就快會幾張,貶0下眼就要散場
就要放盡快活過一場,洗乜驚你地唱

No comments: