1987年未來偶像爭霸戰準決賽

2月26日 伊利沙伯體育館 24名參賽者,淘汰一半。
譚祝銘 (即譚又銘)
最年輕的參賽者,只得14歲,唱"路黑山高錫人夜"(麥潔文),進入總決賽兼有獎。後來改名譚又銘,簽JVC (Victor) 唱片公司出日文碟,但架味唔重,娘味濃,廣東歌代表作是軟硬至愛的"終於找到Love (笠)"。


孫富錦
參賽歌 : 別戀 (張學友),進入總決賽兼有獎,後來做過下飛圖歌手,包括和飛圖小花林帆合唱,結果和林帆結埋婚。


尹麗玉
86年參加過新秀,屢敗屢戰,再參加未偶,唱"征服他" (梅艷芳),進入總決賽都有個獎仔,結果簽了亞視做藝員,做過"開心主流派"和拍劇等。


曾航生
塊面好油,參賽唱"有誰共鳴" (張國榮),進入總決賽但無獎,之後再參加新秀和其他比賽,在華納旗下出道,初時話係實力派,新人獎贏過黎明,淡出樂壇後做了搖擺天使/區議員梁安琪男友,又出道教歌曲碟,後來傳曾航生打梁安琪因而分手,近年在無線劇見到佢。


甄楚倩
一把梅腔唱"孤身走我路",非常滄桑,其實只有17歲,好有實力,進入總決賽最後拿走冠軍大獎,瞬即獲得力捧,同年出碟。一參賽已改藝名甄楚倩,其實原名俞瑞兒,甄楚倩是結合甄妮、鍾楚紅、葉蒨文三人名字。


安德尊
技安樣,但冇咁難聽,唱"Stand Up" (張國榮),入總決賽仲拿台風獎,之加盟亞視搞笑,憑兒童節目"德尊老師"為人熟悉。

No comments: