今晚夜 + 我要 混合唱

再次多謝Stephen的溫馨提示,又有好東西看 :
http://www.youtube.com/profile_videos?user=hktatsu

葉德嫻陳潔靈《競歌散芬芳演唱會》 (1985)
陳潔靈又係作豹妹打扮 (今次是虎紋),真係如lemon tree說,好似《101斑點狗》中的Glenn Close (應該話Glenn Close似佢,以時間出現先後);請留意最尾Deanie寸Elisa的八婆tag。


























葉德嫻 - 明星
不喜歡葉德嫻這種不太忠於唱片的唱法,令《明星》的悲劇味道大大減少,一開始的「當你見到」可以唱番慢啲嗎?


葉德嫻 - 星塵
握手時間,竟然上到半山繞場一周,座位有斜度,其實幾危險,中段有女歌迷突然獻吻,尾段還差點引起混亂,最後一句「美夢都變真」都唱唔到。

4 comments:

Anonymous said...

哈哈 ~~ 我應該要更正番:
「班點惡女Glenn Close」的造型好似「豹妹阿Sa」至啱啊 ^-^

Elisa當年的styling,其實做得不錯,可以收得貨。 不過在舞台上,總覺欠缺咗一件壓得住場的豹妹戰衣,即是一望見人人都會記起,認得出個種。 如果佢當年配合埋一件有代表性的「打歌服」撐場,我覺得分分鐘會變為經典。 話唔定拍得住小鳳姐個條……成座小山丘咁巨型嘅「波波裙」架。

尾段兩位阿姐的八婆tag,又幾生鬼抵死喎。 阿甸妮姐窒人唔駛本,個種尖酸辛辣,真係入型入格,只此獨門一家。

Anonymous said...

我 cut 埋淨番個幾首再通知你 update 個 post,喂喂,你可唔可以放埋我個 YouTube 條 link 係呢個 post 度呀?

chi said...

Stephen,
唔好意思呀,粗心大意冇加條link,已補上了,希望快d有新片睇啦。

Anonymous said...

我 upload 埋淨番個d有 Deanie 的片段,陳潔靈個幾首歌我未攪住。