IFPI降指標救市

《東方日報》
2007-10-11

香港歌手面對唱片市道萎縮,賣碟要達金唱片銷量已是難過登天,據悉因今年達金唱片銷量的歌手不足十個,故IFPI 考慮再將指標降低。今年能達標的其中有孫耀威、容祖兒及薛凱琪等。

近年的非法下載與翻版令香港唱片市道風光不再,能賣出二萬五千張的金唱片成績更是寥寥可數。IFPI (國際唱片業協會)繼去年將金唱片銷量標準降低為二萬張後,有傳近日正考慮再調低至一萬五千的數目,以遷就唱片下滑慘況。據知今年能達金唱片指標的本地歌手不足十個,當中有回歸香港樂壇的孫耀威,走勢穩步上揚的張敬軒,薛凱琪的新歌加精選《F Best》,李克勤、容祖兒的大碟《Close Up》,據悉古巨基及Twins 亦僅僅達標撐住本地樂壇,昔日百花齊放佳績不再。

係時候調低

IFPI 香港會總裁馮添枝亦承認正考慮將金唱片指標降級一事,他說:「係有提出呢個方案,依家等緊睇下可唔可以通過。其實香港金唱片指標,按人口同市場需要,比美國定得還要高,都係時候要再調低一吓,否則好多歌手都無辦法達到。」

4 comments:

Ogake said...

以前成日都有"幾多白金"唱片的慶功,或發佈會,歌手會捧著大相架,裏面有自己隻碟個cover係正中間,外面有好多象徵金/白金 CD包圍住。呢個情景都好耐無見喇......

Anonymous said...

孫生隻碟真係咁賣得?....真係極之估佢唔到喎...

Anonymous said...

People are not buying because Canton Pop CDs are mostly garbage. They can lower the Gold Disc certification to 10,000 but still few will make that mark.

ms818 said...

孫先生賣得既原因,係因為佢隻disc2係精選咋!
如果無呢隻,好難賣得到!