西急再補遺 - 鮑翠薇《對佢唱勁歌》


我對鮑脆皮的喜愛,始於百福紅豆沙廣告,話說80年代初,百福推出紅豆沙,產品新上巿時,代言人是初出道的鮑翠薇,拍TVC兼唱埋廣告歌。

她的處女大碟有首《紅豆相思》,廣告人將原曲歌詞
「紅豆生南國,春來發幾枝,
願君多採摘,此物最相思。」
改成
「紅豆沙甜美,西洋嘢冇得比,
「食得多滋味,一啖令你歡喜。」

自此她被稱為紅豆沙姐姐,我估歌詞出自當時從事廣告創作的黃霑。霑叔對鮑翠薇寵愛有加,除了《你問我》,還填了首超級西的歌詞給她,就是遍尋不獲、終於由網友檸檬茶提供的《對佢唱勁歌》。雞仔聲唱黑人dance beat已經好怪,口語夾雜的歌詞,給人感覺太街坊,最奇的是,「佢」字在歌名出現,相信在香港樂壇絕無僅有。

鮑翠薇 - 對佢唱勁歌 (1985)
原創 : Tom Snow/Dean Pitchford 作詞 : 黃霑
來自《頂天立地》大碟


「對佢唱勁歌」5個字對應「Let's Hear It For The Boy」,原曲來自青春歌舞片《Footloose》(渾身是勁),女歌手Deniece Williams原唱,上過Billboard冠軍。比較一下黑人聲線演繹,就知鮑姐唱跳舞歌幾唔掂。

Deniece Williams - Let's Hear It For The Boy (1984)


這首歌在美國早已成為經典,由於《Footloose》被改編為musical,很多中學表演都會唱,到了2000年,更被用作美國版同志劇《Queer As Folk》的主題歌曲,代表戲中17歲男主角Justin,經重新編曲,由Katty B主唱。

Katty B - Let's Hear It For The Boy (2000)

11 comments:

best actor said...

瑰寶即係瑰寶﹐依家都好難再現呢種異彩。現實生活裡面﹐你會對「佢」唱「勁」歌嗎﹖﹖

Stephen said...

聽到呢首西歌,我諗起一首古舊的西歌 哥仔靚,一眾的發姣西歌應該以呢一首為始祖啦!

http://www.youtube.com/watch?v=PguctAOGi2g

呀成 said...

好正呀, 呢首歌當年被dj介詔為最新先進科技造成的音樂啊!d stereo effect好勁啊

Anonymous said...

我勁中意哩面嗰句歌詞:“知道佢赚錢不多,但對我永冇慳过~”次次聽到都忍唔住笑,因為我自己嘅現實生活中,就有一個甘樣嘅人。
by檸檬茶

kenny said...

當年我成日以為佢唱let serious for the boy, 今日才知原來係 let's hear it for the boy!
我覺得西得來 d歌詞好感動, 衣家邊搵到個咁好既男友呢?而且曲又幾好, 係雞仔聲一d姐, 我接受到囉呢首係好野啊。

ricky said...

chi,
百福紅豆沙不是樽裝的,是四方盒的,同百福豆腐花係姊妹products。記憶中樽裝的應該係叫[百合]紅豆沙,出現喺70年代末,不過大概可能因為無market,唔夠一年就disappear了。
我記得喺紀文鳳嘅點只廣告咁簡單裡面有講過,因為百福請唔起紅嘅歌手唱,霑叔就recommend了鮑翠薇,所以鮑小姐都算係唱廣告歌唱紅的。

chi said...

ricky,

我撈亂了?原來鮑翠薇賣的是四方盒的紅豆沙?

ricky said...

chi,
那款叫[百合]的樽裝紅豆沙,是有一款特別大的飲管專為吸紅豆用的(不過就無類似珍珠奶茶用的咁大)。
講開個百福廣告,細個嗰陣最有印象嘅係廣告歌頭兩句「紅豆沙甜美,西洋嘢冇得比」鮑小姐著古裝唱,之後先至變番時裝,可惜搵過Youtube又係搵唔到。

chi said...

thanks ricky,

已將內文的錯料改番。

Anonymous said...

鮑脆皮結婚息影後好像去了做保險...不知近況如何?
S

Anonymous said...

CHI,原來還有一首極品,歌名用了“佢”字的,就喺陳秀雯的(點睇佢亦唔壞)


BY:檸檬茶