短髮彭羚

雖然我鍾意《愛過痛過亦願等》,但沒錄任何一個MV,到了第3張大碟,就兩首主打都有錄。

彭羚 - 彷彿是初戀 (1992)
作曲 : Peter Lord 作詞 : 李敏


《彷彿是初戀》李敏作詞,她已經脫離夢劇院,可說被Rock-In放生,投桃報李幫吓手,寫出蝶兒飛幾個字,搞到唱片封面也貼上蝴蝶標本。TVB拍MV比較是但,有個男角摟摟抱抱就算,MV男角都有分等級,同樣92年,林憶蓮拍《沒結果》有王敏德,彭羚卻分到雷宇揚,頗影響情歌意境。

另一首MV則是林家棟加何英偉,兩男一女三人世界,幾咁配合歌詞。彭羚剪了短髮,sharp了好多,她上張碟雖然《愛過痛過亦願等》hit,但人未有吸引力,到了《彷彿是初戀》,初有星味。

彭羚 - 三人世界 (1992)
作曲 : Martika/ Michael Jay/ Michael Cruz 作詞 : 黃文廣


Rock-In野心不小,隻隻碟都改編美歐當紅女歌手金曲,是比較快建立唱將形象的方法,第一張有Janet Jackson,第二張有Gloria Estefan《Here We Are》 (深宵),第三張有Olivia Newton-John《Hopelessly Devoted to You》(一世愛著你)、Lauren Wood《Fallen》(有緣遇上),仲睇中由快歌轉唱慢歌的婆乸鴨都,有人話Cass唱贏Paula。

《彷彿是初戀》原曲 :

Paula Abdul - Rush Rush (1991)
來自《Spellbound》大碟,電影形式的MV,向占士甸《阿飛正傳》致敬,Keanu Reeves主演。彭羚配雷宇揚,Paula Abdul則配K先生,你話差幾遠。


《三人世界》原曲 :
Martika - Safe In the Arms of Love (1991)
來自《Martika's Kitchen》大碟

12 comments:

Old Ox said...

"彷彿是初戀"於1991年底已派上台.

lemon tree said...

李玟在96年推出的英語口水歌專輯《CoCo's Party》,亦翻唱過《Safe in The Arms of Love》。

http://v.youku.com/v_show/id_XMjAwMTgxMg==.html

Old Ox said...

當年的樂評人講彭羚特地唱改編歌, 還要是無高難度不唱...... 不信的話, 可以試唱"奔向你"向彭羚的高難度唱功挑戰.

robocon said...

想當年我是彭羚的小番薯,都錄低左她早期不少的電視演出/mv, 睇番轉頭她初出道的樣子真的很leung及不適合她. 唱片公司又細, 衰d講句佢靚衫都唔多件.

其實我鍾意rock in時期的cass好多,雖然歌曲水平參差,但不乏有style有格調的歌曲,反而當紅時期的什麼仍然是最愛你,完全因你....對我來說是悶到抽筋.

先不計是否當紅是否好賣,有格調的概念大碟 (我認為是) 的see for cass (情難自制奔向你...那隻碟)及爽朗活潑的 "一枝花" 才是cass最高質素的兩隻碟.

robocon said...

後補: 她第一首主打 lets stay awhile已被她靚聲深深吸引, 再見到地鐵廣告那幅 "鬆郁濛" 長髮照, 我真的以為佢是靚女一名......

l@wbs said...

michael wong 會唔會係憶蓮/星工廠特意邀約呢,想整個今夕何夕續篇...? (唔知 mv 同音樂特輯係咪同一個編導)

小弟覺得彭姑呢招有 pros & cons,畢竟原曲太深入民心,就算唱得再好都有先入為主的偏好...

chi said...

robocon,

《完全因你》真係悶爆,好多歌手的首本名曲都係悶歌,果期我都冇買彭羚了。

chi said...

l@wbs,

80年代舞蹈組有郭富城幾好,平靚正。

Leo said...

l@wbs said...

michael wong 會唔會係憶蓮/星工廠特意邀約呢,想整個今夕何夕續篇...? (唔知 mv 同音樂特輯係咪同一個編導)

你話唔係特邀我都唔信喇,《暗示》嘅鄭生都應該係囉!比如蓮母拍《流浪花》,都唔會係三色台派俾呂生喇!

RC said...

See for Cass 也是我的心頭好。早期 Rock In 在歌曲和包裝都總是給人單薄的感覺,同期的劉文娟也一樣。直至 See for Cass,可能終於找到小本經營的方法。
EMI/鍾定一時代真的是悶出鳥來。

Unknown said...

八卦下,林海峰當時點溝到彭羚?

Carman said...

Robocon,

想請教一下,記得彭姑有哪首歌的mv在淺水灣拍的嗎?

謝謝!