復黑王minisite

環球推出最近40隻復黑王的宣傳minisite,用滑鼠碰到碟面就會播歌,歌曲剪成精華medley形式,像電視廣告的trailer,比一般試聽30秒有心思。我最鍾意《金色夏季》和《Sha La La我愛他》,主打sidecut淡出淡入,原來一張碟內咁多好歌,有空可以去玩玩。
http://www.umg.com.hk/minisite/backtoblack/

4 comments:

l@wbs said...

Golden Summer 係 SK 少數近乎全本地創作大碟(得首點題作品唔係)~
終於等到 GH IV 復 black...
另想請教,知唔知點解劉美君係得《赤祼感覺》唔復 black 呢...?

chi said...

Golden Summer那段歌令我最驚訝的是有《小妖卡繆》,一首冷門sidecut,好掂。

至於點解《赤裸感覺》唔出復黑,和《夢了瘋了倦了》唔復黑一樣,永遠是個謎,要搵羅蘭解開。

四方格 said...

其實我都等左《夢了瘋了倦了》好耐﹐我都係得盒帶咋﹗

andrew said...

《夢了瘋了倦了》
我之前都o係度問過呢個問題,
正如之前有網友話,
可能真係因為華納曾經失火而燒左呢隻碟o既母帶啦~
其實依家買返二手都唔係好貴, 都係100幾十左右 (咁當然無畫冊)~ 值得儲返