李美鳳《人生嘉年華》(揩爆版)

來自1990年第9屆新秀。

西歌皇后李美鳳,未入樂壇前歌喉甚得TVB賞識,做新秀司儀,兼有機會solo一part,唱南美節奏的《人生嘉年華》,最初構思當然是要她像森巴女郎一樣,騷騷身材,她現在這身打扮,布多了點,顏色不夠奪目,不過她非常賣力,演繹狂喜情緒,四萬咁口十指張開,似去派對揩了野。

李美鳳 - 人生嘉年華 (1990)
唔對嘴,唔關鳳姐事,係上載YouTube後才出現。



話時話,她除了唱功半桶水,舉手投足比原唱蔡齡齡更掌握到歌曲神髓。1991年,李美鳳被EMI睇中,推出30年來top 3西歌《熱愛Can't Let You Go》,同樣是跳舞節奏。

李美鳳 - 熱愛Can't Let You Go (1991)
可惜搵唔到挑戰歌版本,佢濕髮又fing頭,同樣好似take左野。

3 comments:

Graeme said...

  
喂喂喂,我有李老鳳濕髮fing 頭版〔熱愛Can't Let You Go〕MV 呀,e 比你好唔好呀?
 
 

chi said...

好哇,謝謝你,請寄去
imchihk@gmail.com

Graeme said...

李老鳳〔熱愛Can't Let You Go〕-濕髮頭版 MV- ,去片 ===>> http://www.youtube.com/watch?v=EfSranuDbj8