梅艷芳 - 愛將 (1986)

曲 : 改編 / 詞 : 潘偉源 / 編 : 黎學斌 (MV 草蜢 + 郭富城演出)
https://www.youtube.com/watch?v=6h12DNmu5Sc
原曲 : 近藤真彥 - 大將
"妖女"大碟連續三首主打歌都是快歌, 全用中東+軍人look作主打服, 路線清晰, 極之深入民心, "愛將"講用愛平息戰爭, 即是"Make love, not war", 草蜢(仔)和唱及伴舞, 扮埋士兵, MV中敵軍有郭富城, 現在睇返可謂星光熠熠.


白金巨星耀保良 1986 (草蜢演出)
阿梅作軍人打扮, 就是第一次演繹"妖女"三首歌 : 將冰山劈開, 征服他, 愛將. 其中演唱"將冰山劈開"途中, 個mic失靈, 阿梅有幾十秒唱歌時冇聲, 邊跳舞邊向後面的草蜢示意, 蔡一傑才將自己的mic拿給她換上, 大將執生技巧, 表露無遺.
征服他
https://www.youtube.com/watch?v=GXh0NNH-XFE
將冰山劈開
https://www.youtube.com/watch?v=wWqrVICENTQ
愛將
https://www.youtube.com/watch?v=i77euyZdI1w

No comments: