御筆 X 軟硬



軟硬先知先覺,1993年已玩graffiti,封面內頁碟面鋪滿九龍皇帝御筆,靈感來自他們最熱衷的街頭文化。

斗大的曾灶財三個字,與碟名廣播道軟硬殺人事件並列,在流行音樂包裝設計中名垂千古,而且軟硬不是抄抄抄抄,有俾credit -- 「xxxxxtra thanks : typographer pop art graffiti artist "kowloonking" tsang joe choi」

不用多辯,普普塗鴉藝術家封號冠頭上,可與Keith Haring等大師平起平坐。

碟內其他手寫文字則出自Michael Lau之手,credit寫道 : 「hand-made typesetting majic retouching : michael lau」

這本歌詞冊是香港樂壇史上最睇死人的booklet,因此要另印一張reader-friendly的白紙黑字,新藝寶的接受能力認真強。

















另一張王菲《胡思亂想》(1994),mr hard林海峰和Wing Shya設計,玩white on white,minimalism去到極致,白紙白字,也是有心考你眼力 (亦考起scanner),看得出下頁是哪兩首歌歌詞的有獎。



同樣來自內地,毛阿敏的華星碟《Mao A Min》(1995),玩black on black,打開張碟,眼前一黑,由soft葛民輝做image director,soft、蔡一智、Wing Shya做美指,歌詞黑紙灰字,靚得矜貴但睇死人。



6 comments:

Anonymous said...

王菲那張用Photoshop較過都睇唔倒,冇獎攞,不過你個Scanner... 呵呵

財帝果張真係好正

Anonymous said...

第一我無買開王菲的CD,不過就算對番本歌詞都睇唔到的乜字,點都好,玩鬼死....我都係用 Photoshop 退走個白地,整個深灰地,先睇到個歌名:知己知彼、純情。

Anonymous said...

睇到軟硬未 scroll 落去就已經諗起《胡思亂想》,當時唔記得邊個 DJ 話咪攝張白紙黑紙仲型... 我以前買 CD 一定會買多個空盒入住隻碟,其他全套收埋;而家仲慳返個盒,rip 完就放入神壇供奉...~~
soft hard 分別跟林小姐合作一次,兩隻都唔算係我的最愛,畢竟許先生係 sell 成個 package,難以相提並論...

Anonymous said...

Click to enlarged photo, at the top left corner, the song name is quite clear wor~~

Anonymous said...

一放大張相,知己知彼就跳出來,很清楚,咩都唔使較。但另外果頁就看不到了。

Karen said...

係知己知彼同埋純情