新時代廣告時間 (4)























愛多180小時,擔擔抬抬髹油掃地,完成社會服務令,能否再自資出唱片?21年前,福仔單飛,只出過一張唱片的川鳴樂隊解散 (另一位member是自己人梁兆輝),1987年8月推出首張個人唱片,封面飛呔造型曾被嘲笑像賣領帶廣告。主打歌《願妳知》用了女字邊的你,煙幕味重,其他歌名,現在看來句句有骨 : 《尾班車廂》是否的士?《愛情獨幕戲》是因為找錯對象?《迷幻的苦酒》是罪魁禍首?《無言的愛》是用五百元鈔票代替的暗示?《未完的故事》是好戲在後頭?























林憶蓮乘勝追擊《灰色》8月,留意廣告照片未加蠟筆highlight,和唱片封面有些微分別,disco tour已發展到有D pass,一卡傍身D場通行。G Cassette是第二次出現,上張《憶蓮 (即激情)》已見過,連盒帶也要搞花臣限量版,未數碼化的音樂產品仍有可為。除了87年兩餅林憶蓮,其他新力歌手有沒有出過G Cassette?



結構和一般卡帶不同,摺合和打開的方法有分別。





林子祥是華納一哥,公司好重本,跨頁彩色廣告宣傳《花街70號》,陳幼堅做美指,Sam Wong攝影 (八卦加句,Sam Wong黃永熹是露雲娜、黎堅惠前夫),表現出優皮味道。主打歌《敢愛敢做》是《神奇兩女俠》主題曲,背景的女人畫在戲中都有出現。

















林子祥 - 敢愛敢做 @ 神奇兩女俠 (1987)
作曲 : Hammond/Warren 作詞 : 潘偉源
歌詞和大碟版略有不同
























甄妮跳槽華星,轉走淡雅路線,可惜完全唔受,《冷冷的秋》和歌唱女兒的《生命艷陽》都流行不起,可能因為聽眾不接受她做未婚媽媽。事實上,甄妮、許冠傑、徐小鳳、羅文等巨星都在80年代中後期相繼走下坡。

甄妮 - 冷冷的秋 (1987)
作曲 : 鈕大可 作詞 : 鄭國江 編曲 : 鮑比達


娜姐7月出了《Who's That Girl?》,8月又輪到MJ,《Thriller》後相隔5年,才推出《Bad》,雖然銷量不及上一張咁勁 (4500萬張跌至3200萬張),但5首單曲佔Billboard冠軍,20年來沒有唱片打破紀錄。《Bad》的16分鐘MV短片由馬田史高西斯執導,廣告/封面/MV中的MJ,鼻樑挺直、皮膚變白,已經開始引起整容話題。MJ對香港娛樂圈最大影響的有兩個人,一個是杜德偉,一個是鄭裕玲。

14 comments:

Anonymous said...

原來以前唱片廣告會登埋設計、攝影等資料。
同埋真係唔知道原來白花油出過潤喉糖...係咪白花油味?

Anonymous said...

好一首... "心願化灰"~ !!
HAA~!

Anonymous said...

I really like this blog..
so much information about the past records!
thx!!!

Anonymous said...

G型盒帶好似淨系林憶蓮這兩隻碟先有。
當時覺得好型。
盒帶一向被忽視,那個時候個個都聽黑膠。但CBS連盒帶都做得好靚。最記得郭小霖第一張唱片是透明的黑膠,連盒帶都是透明膠印的。
寶麗金的帶是最唔抵買的。設計同個餡都好求其。

Anonymous said...

我都記得白花油王子呢個唱片廣告, 好多領帶, 唔知佢想點. 而家每次見到佢唱歌就想起佢有次係tvb唱"日明日話今天".

除了Sandy出G Cassette, 林志美"因你別離"都係首批G Cassette的. 講開sandy呢隻灰色, 佢好似後期出了另一個唱片封套. 但我個人就鐘意第一個cover多d.

我覺得如果當年甄妮跳留在CBS唔槽華星可以玩多幾年.

Chi, 借問聲神奇兩女俠呢套戲其實係想講乜? 我睇過VCD, 但get唔到. 另外,神奇兩女俠主題曲乜唔係達明果首"神奇女俠"咩? 我記得呢首歌有DO DO講喎.

Anonymous said...

甄妮 He's A Man 1987 MTV

http://www.youtube.com/watch?v=r9T8NHQXHqM

Anonymous said...

《Thriller》應該係82年出版,MJ相隔5年後才推出《Bad》。記得《Thriller》當年替MJ囊括咗83年Grammy 7項大獎,惟獨在Song of the Year一獎中飲恨(頒給作曲人),敗於Sting寫的經典名作《Every Breath You Take》手上。

甄妮《生命艷陽》同年撞正過李麗蕊首《傷心天使》。 講真呢類風格澎湃的歌曲,都係啱「樂壇巨肺」唱多d。

chi said...

lemon tree,
3改5了,謝謝指正。

Anonymous said...

Chi:

I digged out 《神奇兩女俠》the book the other day. Any interest in getting a photocopy of that? It's a hiliarious book with pics of all the beauty queens...

Best,
AnnMeiMei

chi said...

AnnMeiMei,

I would like to see them. How about colour copy or camera flat copy? Please send them to wterence@netvigator.com
Many thanks!!

Chi

chi said...
This comment has been removed by the author.
chi said...

黑膠人,

達明一派《神奇女俠》並不是《神奇兩女俠》主題曲,而是黃耀明向這部電影致敬之作,特別請鄭裕玲講獨白。至於套戲講咩,笑片一部。

Anonymous said...

Chi:

I made a copy of the 《神奇兩女俠》 book for you. Please check your netvigator.

Best,
AnnMeiMei

Anonymous said...

Chi:

The copy of the 《神奇兩女俠》 book is too big to send/scan. Do you mind if I send it to your work address?

Best,
AnnMeiMei