Wish You Well


《東亞華星演唱會》冇佢哋份,雖然他們都是華星同學會正式會員,但E班同學鬼會記得,領隊的梁漢文結婚,新聞都冇好嘢講,說他財困,要一班老死籌50萬為婚宴埋單,一沉百踩,真係悲,這首可說是電台最少翻播的聖誕歌。

群星 - Wish You Well (1994)
作曲 : 譚國政 作詞 : 鄭和、志昂 編曲 : 譚國政
主唱 : 梁漢文、海俊傑、戴恩玲、張崇德、唐文龍


Update一下主唱5位最新近況 :
梁漢文 - 08年12月18日與拍拖10年的女友林文慧拉埋天窗。
海俊傑 - 2008年初約滿亞視後無消息。
戴恩玲 - [聽講話] 嫁了人,住半山,生咗兩個。
張崇德 - 與劉美娟2008年9月再追到一個8磅15安士肥B女,加埋1歲多的大仔湊成「好」字。
唐文龍 - 08年與李彩華拍影射龔如心的亞視劇《火蝴蝶》,唱埋主題曲。其餘時間主力返大陸搵人仔。

聖誕佳節,無論各人08年過得如何,都祝他們09快樂,wish them well。

當年華星推出《Wish You Well》EP,用梁漢文擔大旗,一哥一姐許志安鄭秀文唔使唱,只負責在「十分聖誕版」開頭搞氣氛,由於Sammi親切呼喚安仔,令部份Mi迷視這個錄音為難尋rare track。

群星 - 十分聖誕Wish You Well (1994)
作曲 : 譚國政 作詞 : 鄭和、志昂 編曲 : 譚國政
讀白 : 鄭秀文、許志安
主唱 : 梁漢文、海俊傑、戴恩玲、張崇德、唐文龍

1 comment:

Anonymous said...

thanks chi
and wish you have a merry christmas :)