[一碟歌手] 李達成 - 再一次 (1988)

當年仲有糧出的亞視,唔明點解咁夠薑,要捧這位廣州仔,先讓他在88年未來偶像奪冠,隨即簽華納出碟。李達成參賽時唱羅文《紋身的獵人》,應該有舞蹈根底,睇番唱片廣告,原來Deanie御用監製陳永良幫拖,許願做形象指導,班底不弱。我諗許生幾頭痕,硬照都呃得吓人,拍得他有股傻小子出城、滿懷衝勁款都可以;但一睇MV,點搞都神仙難變。那時許願除了主力做憶蓮,另外還有幫鄭浩南執形象,同樣是華納旗下。李達成在香港只出過一張唱片,之後返國內發展,而他在廣州有幾威,相信張敬軒都未必記得。


李達成 - 再一次 (1988)
改編 / 詞 : 潘偉源 / 編 : Richard Yuen (原曲 : Bee Gees - ESP)
https://www.youtube.com/watch?v=cu1sNmVYRyQ
腔口有點像魯振順,碟邊寫著new kid in town,嘩,咁好聽.


再一次 白版碟 (1988)
88年8月8日派台,咁好意頭?

No comments: