金唱片頒獎典禮1988

金唱片86及87年停辦, 當中原因應該是準則的爭拗, 還有和TVB不和, 到了88年6月復辦, 補頒過去兩年的銷量獎項, 因此對年度的劃分有點兒混亂, 不過無論如何, 歌手們都支持, 圖中是部份出席的歌手 : Raidas, 黃凱芹 黃寶欣, 陳慧嫻, Maria Cordero, 梅艷芳, 徐小鳳, 陳百強, 他們在86及/或87年度銷量都有好成績.


得獎名單
85年度最暢銷唱片獎 : 愛情陷阱 - 譚詠麟
86年度最暢銷唱片獎 : 壞女孩 - 梅艷芳
87年度最暢銷唱片獎 : 迷惑 - 譚詠麟
包括85, 86, 87年推出的唱片, 因停辦兩年, 88年6月復辦時補頒過去兩年的獎項, 因此有點混亂. 另外, 華納沒有參與, 林子祥, 葉蒨文, 林姍姍等都榜上無名.


小鳳姐獲頒四張白金唱片 : 每一步, 依然, 金光燦爛徐小鳳, 別亦難, 認真奇怪, 85-87年度, 她應該不止四張唱片賣到金或白金, 康藝成音那些沒有報名?


林憶蓮
https://www.youtube.com/watch?v=7FFiK-B2QMY
Sandy獲頒三張白金唱片 : 放縱, 憶蓮 (激情), 灰色, 88年5月這個頒獎禮, 應該是她第一次以短髮新形象上電視, 仲著左嚇人大紅花裇衫, 她現場唱了"灰色", 後來被李麗蕊扮同一形象唱"甩色".


林一蓮 (李麗蕊) 甩色 vs 林憶蓮 灰色
https://www.youtube.com/watch?v=GEK4Sgap3fQ
"滴汗"look唱"甩色/灰色", 真係笑到有腹肌, 唔好忘記, 李麗蕊自己都是歌手.
甩色 - 林一蓮
有次出街買新衫,
行行望望,發覺有件算抵買,
有個sales圍住up一餐。
他講這衫極為有taste,
又有六折實抵到爛,
得番這兩件,睇0岩趁手要揀。
但暗裡我卻發覺佢曾經單單眼,
那次遇上才知真係好奸,
當初新衫甩晒繽紛色彩,
但現在一切竟已甩色,ha-ha-ha...
變0左灰色,ha-ha-ha...
一再甩色,
爭D甩到現時唔知乜色。


達明一派
https://www.youtube.com/watch?v=wlSzFj567Zk
兩張白金唱片 : 石頭記, 我等著你回來, 一張金唱片 : 達明一派II, 俾董驃叔玩完一輪, 仲唱左"今夜星光燦爛".


陳百強
https://www.youtube.com/watch?v=bhRkAqyVvQE
四張白金唱片 : 凝望, 痴心眼內藏, 夢裡人, 陳百強 (神仙也移民); 丹尼仔十幾歲去美國讀書前, 拍過沈殿霞導演的電影"你係得既", 肥姐唔講真係唔知. Danny唱了"地下裁判團", "煙雨凄迷", "冷封的心"快慢快組曲.


陳百強 徐小鳳
Danny四張白金唱片 : 凝望, 痴心眼內藏, 夢裡人, 陳百強 (神仙也移民)
小鳳姐四張白金唱片 : 每一步, 依然, 金光燦爛徐小鳳, 別亦難


梅艷芳
https://www.youtube.com/watch?v=TKkSdUE-aL4
88年6月5日, 梅艷芳抱恙出席第十屆金唱片頒獎典禮 (因在台北演唱會用力過度弄傷腰部)。獲頒五張白金唱片 : 壞女孩, 妖女, 似火探戈, 烈燄紅唇, 百變梅艷芳再展光華演唱會, 她唱了"似水流年", 之後憑"壞女孩"得86年度最暢銷唱片獎, 眾歌手出來做ending, 阿梅再唱"Stand By Me".

1 comment:

Unknown said...

不止小鳳在康藝成音時期的唱片冇獎,亞Bee 淚之旅、情變、最佳鍾鎮濤,王雅文夜之節拍一碟亦榜上無名。好詭異~~~