劉德華 - 回到你身邊 (1988)

曲 : 陳家麗 / 詞 : 潘偉源
https://www.youtube.com/watch?v=b_T_od-ZFlM
劉華第三張大碟, 主打歌 : 回到你身邊, 痴心錯付, 仍屬於未做天王前的低潮期, 在電影發展OK, 在EMI旗下的唱片中規中矩, 這首"回到你身邊"只是一般慢歌,腔口和風格屬於舊款, 要等多兩年, 譚詠麟張國榮退下來, 劉德華才有機上位.
監製 : 王醒陶
製音, 混音 : 王醒陶, 樓恩奇, 李振權
策劃 : 葉鏡球
髮型 : Tommy Wong / 無名髮
化妝 : Judy Leung
攝影 : Paul Kwan
華仔天地成立 (1988)
全港最出名的fan club, 88年6月成立, "回到你身邊"碟內有入會表格, 那個卡通華仔頭, 就是大會logo.
劉德華 - 痴心錯付 (1988)
曲 : 鄭進一 / 詞 : 潘偉源
https://www.youtube.com/watch?v=UcKNyuQKo1A
在某些版本的"旺角卡門"影碟中, "痴心錯付"是片尾曲. "回到你身邊"CD收錄12首歌, 不是bonus tracks, 而是和黑膠碟一樣, 88年已經很少大碟有咁多歌.

No comments: