細契快歌3首




溏心菊英意猶未盡,Fun摷番張《新的一頁》黑膠出來,弄成復黑MP3 (隻碟他已親身攞到簽名)。

關菊英入華星後,2nd plug是《火一般心思》,輕快調子配發姣歌詞,少少Broadway歌舞feel,「拋不開矜持,I'm a lady」,差點考起一向歌路內歛的大公仔,好想睇佢穿黑白鴛鴦襪褲的MV,唔知《無線音樂台》余宜發會唔會識做呢?

關菊英 - 火一般心思 (1985)
作曲 : 改編 作詞 : 林振強


鄭國江老師也曾嘗試作曲,作了首中板《心中的歌》給關菊英,唔知點解intro令我想起憶蓮的《太陽傘下》。

關菊英 - 心中的歌 (1985)
作曲 : 鄭國江、趙文海 作詞 : 鄭國江


這就是傳說中MV裡關菊英妖艷趴地、搽eye shadow好重手的《黑影》,細契歌曲中,最接近dance beat的只有這一首,來自《一串問號》大碟。

關菊英 - 黑影 (1986)
作曲 : 奧金寶 作詞 : 向雪懷


4 comments:

Anonymous said...

喂喂喂~ 黑白鴛鴦襪褲係《火一般心思》MV呀!

Anonymous said...

可唔可以請各位大俠/女俠做埋《心裏譜》&《不要為我》(趙文海合唱)mp3呀?both來自《一串問號》大碟。

chi said...

Thank you black lab, 已經改番了。

《一串問號》大碟應該很少人有,要聽番都幾難了。

Anonymous said...

好高效率bor~ 已經改番,嗰幾句仲係重新寫過tim~~^.^

其實我當年喺圖書館借過《一串問號》盒帶,過咗落MD,但只能夠作為自己欣賞嘅質素,share出嚟就......