彭Bell第一個MV

彭羚 - Let's Stay Awhile (1990)
作曲 : J. Harris/T.Lewis/J.Jackson/M.Andrews 作詞 : 黃文廣


在YouTube搵彭羚,發覺嚴重缺乏Rock-In時期MV,特別上傳她第一首派台的《Let's Stay Awhile》,來自處女大碟《With Love》,那時她長鬈髮,用勁soft lens把她當玉女拍,缺乏適合的包裝。

這首歌不是她最擅長的曬冷式唱功,柔情似水氣聲演繹,反應比較慢熱,我記得她初出道時冇大公司撐,只得到叱吒新人銅獎 (金銀得主是吳婉芳和Oh My God韋綺珊)。



到了1991年暑假,《愛過痛過亦願等》有得嗌吓,才開始受注目,當然只限於觸覺較敏銳的商台,上到2星期叱吒No.1,我相信她是受到商台眷顧之後,才成為商台家嫂 (林海峰女友) 的,事情次序要分清楚。

原曲 :

Janet Jackson - Let's Wait Awhile (1987)
來自1986年的大碟《Control》

3 comments:

四方格 said...

樂意時期的彭羚是改編高手﹐早期她大部份冠軍歌都係改編歌﹐監製Keith Ip 功不可抹。可能當時港產作品唔啱佢Style...定係買歌改編平D﹖

總覺得她的歌唱成就可以更高。但她應該很享受現在的家庭生活﹐同埋可能個老公唔想佢再唱﹐所以再看她上台應該機會唔大。

kanley said...

睇番個mv,竟然有啲似歌女,形象設計都幾大整古~
彭小姐由樂意、emi到sony時代轉過唔少形象,最鍾意都係一枝花嗰期,最自然,婚後既佢絕對容光煥發~
:D

Anonymous said...

吳婉芳在台上多謝的"家驊"和"胡auntie胡uncle"即其現在之老公,奶奶及老爺......