J明一派


可能我鍾意睇幕後人出鏡,所以特別覺得這條片有價值,黃耀明帶蔡德才上《週點》,蔡穿了雞翼袖,那時樣子仲幾cute,不擅詞令,但比劉以達好一點。

人山人海在1999年成立,今年10周年,1992-1999年之間,人山人海第一員就是蔡德才。

黃耀明 feat. 蔡德才 - 每天你愛多一些 (1993)
作曲 : 黃耀明/蔡德才 作詞 : 周耀輝 編曲、監製 : 黃耀明/蔡德才


睇完想鬧兩個主持,樊亦敏扮八婆,何寶生發夢,做完訪問,佢仲以為蔡德才叫做James。


蔡德才正職做律師,幼稚園開始學鋼琴,中六夾band,中七時參加過ABU流行曲創作大賽,輸了給Blue Jeans《豈有此理》。
  
他曾到英國留學,90年回港,在進念認識黃耀明,在《達明一派我愛你演唱會》彈keyboard,黃耀明單飛後就找他長期合作。(資料撮自黃志華blog)

黃耀明劉以達早期也曾在類似下圖的setting表演,換上了Jason,可以叫做J明一派。

5 comments:

Anonymous said...

蔡德才 was very cute wow. Who's his lover? Some celebrity's manager??

Sun Sun said...

Below two links can also see him:

http://www.youtube.com/watch?v=y19KHLiRLZM

http://www.youtube.com/watch?v=y19KHLiRLZM

Rach said...

最鐘意蔡德才同千嬅唱既小飛俠,好好聽,我每次唱K都唱

A GOOD HORSE said...

蔡德才 so handsome and cute!!!!!! i she have any other performance in TV??

raydio said...

主持雖然怪怪的, 但係個訪問幾好睇