思歪

這是網友阿k報料的,他看了《不再兒嬉》似《Shame》一文,想起另一首C.Y. Kong作品,似模似樣程度更高,不止是編曲,而是旋律。

郭富城 - 國王的新歌 (1996)
作曲 : C.Y.Kong 作詞 : 小美 編曲 : C.Y.Kong


The Rich Man's Frug
來自1966年的音樂劇《Sweet Charity》,Cy Coleman作曲,Dorothy Fields作詞,《The Rich Man's Frug》是劇中一首跳舞音樂。


多謝東尼指出,在1997年《愛的呼喚演唱會》,城城連舞步都抄埋,可惜不及別人跳得靚。


4 comments:

東尼 said...

好似
真係好似
連d舞步都似
不過要睇番舊d既live片段
http://www.tudou.com/programs/view/SHh0FG5Ck-4/

另外其實我一直覺得容祖兒的「隆重登場」都似一首外語跳舞歌, 尤其是個曲的結構, progression
Fragma - Toca's Miracle
http://www.youtube.com/watch?v=R3EQsZHkh08

Anonymous said...

嘩! 真係抄到無十足都有九成!!

Anonymous said...

不再兒嬉=SHAME, 已見怪不怪

不過"亞王的新歌"方面, 好心唔好寫作曲係C.Y KONG, 明明係改編歌(唔知係邊個問題,唱片公司?),當香港人唔識/睇/聽MUSICAL咩?

"Sweet Charity"無論係舞台版或電影版導演同編舞都係無人不曉大師級Bob Foose,
佢另一名作係"Chicago"

Anonymous said...

真係抄得太明目張膽喇! 呢D質素都可以叫舞台王者?