關菊瑛 - 黑影 (1986)

曲 : 奧金寶 / 詞 : 向雪懷
https://www.youtube.com/watch?v=itm9HvhEil8
華星時期的關菊瑛嘗試不同形象, 例如冶艷挑逗, 唱快歌"黑影"排晒舞, MV中好濃妝, 橫躺身體, 鏡頭由黑絲襪掃上頭, 又有自摸, 在肌肉男身旁擺甫, 真係好大突破, 後來問返菊姐, 花名"大公仔"的她說不喜歡華星時期的歌路, 但因少見, 是西歌界歌迷的心頭好, 仲有上張"火一般心思"都係.


"一串問號"大碟
菊姐在華星期間個名用瑛字,她之前在寶麗金是關菊英,之後回港都用回關菊英,即是名下有兩張碟叫做關菊瑛。


關菊瑛 & 張耀榮
菊姐86年2月在新伊館開了兩場新春演唱會,不過找不到照片,那是她第一次個唱 ,第二次是07年紅館。85-86年關菊瑛唱片約簽華星,經理人是耀榮公司,據聞張耀榮特別關照關菊瑛, 給她的包底宣傳費龐大。

2 comments:

black lab said...

撇開呢d西歌,其實我好鍾意呢張碟嘅《心裏譜》同埋《不要為我》。

Anonymous said...

其實西歌係我所好,沒有嫌棄架。