Douceurs Doux - 讓我Fly like An Angel (1986)

曲 : 改編 / 詞 : 陳健添 / 編 : 劉以達
https://www.youtube.com/watch?v=CZolUK0f6QE
https://www.youtube.com/watch?v=LPdZ0z8fS8g
IC Records旗下二人女子組合, 成員吳婉兒和吳莉莉, 想走清純靚女路線, 勁用soft lens, 吳莉莉是84年落選港姐 (有冇人可指出圖中邊個係佢?) 這個組合只出了一張EP, 收錄兩首歌, 主打歌"讓我Fly Like An Angel", 改編New Romantique的D場大熱"Shy Like An Angel", 劉以達編曲, 可以聽到當時流行的Euro Beat, 可是兩位女子唱腔衰過讀書, 嫩過幼稚園唱遊, 走音兼甩beat, 任何音樂人都幫唔到佢地, 只留下兩首奇歌給樂迷懷念, 就消失無影. Douceurs Doux這隊名應該冇乜香港人應讀, 皆因是法文, 意思是Sweet Sweets (甜甜的糖). 另一首歌"星夜之戀"是慢歌, 劉以達+陳少琪, 被喻為達明一派前身作品, 有人話似"惑星", 當然是走音版.
星夜之戀
曲 : 劉以達 / 詞 : 陳少琪 / 編 : 劉以達
https://www.youtube.com/watch?v=Rk36BSLJVhg

1 comment:

謝四哥 said...

我即下載左黎聽