巨肺傳聖火





















我是不會穿紅衣支持什麼的人,運動就是運動,不用扯到愛國愛港上,還要穿衣表態?但翻聽以前的正氣奧運歌則無妨。

原諒我經常請黃敏華小姐出來,講到奧運主題曲,不得不提她,我最喜歡的就是她這首《挑戰》,豪情肝膽,pop得有風格,還有remix version (見文末)。1988年漢城奧運那年,亞視對抗無線,請大聲妹開口,霸氣壓得住大台,唱片封面還用健身肌男做背景撐腰,幾偏鋒。

黃敏華 - 挑戰 (1988)
作曲 : Leslie Mandoki Laslo Bencker 作詞 : 潘偉源 編曲 : 杜自持


《挑戰》原曲是Euro Disco組合Eva Sun & Leslie Mandoki的《Korea》


黃翊 + 李明珠 - 一呼百應 (1988)
作曲 : Giorgio Moroder 作詞 : 李明珠
唔知點解,無線用一對新人唱奧運主題曲,人奀聲又薄,男的是現在做了大埔小炒王的黃翊,女的是一碟拜拜的李明珠 (把聲有點像黃寶欣),主題曲一仗無記輸給亞記。


《一呼百應》有國語版,是譚詠麟的《心手相連》,原曲則是韓國組合Koreana的《Hand In Hand》


曾路得 - 全力一拼 (1989)
作曲 : A. Hammond/J. Bettis 作詞 : 何重恩 編曲 : 杜自持
奧運歌一定要搵巨肺歌手才唱得出氣勢,Whitney Houston在1988年唱了首《One Moment In Time》,結尾build up嗌到拆天,方為正道。香港代表有肥老師曾路得,她遲了一年才改編成廣東版,雖然趕不上timing,但都好激昂,亦配合奧運主題,這首歌收錄在《有緣再見》大碟。


Whitney Houston - One Moment In Time (1988)


林子祥 - 世運在莫斯科 (1980)
作曲 : R.Siegel 作詞 : 鄭國江
1980年莫斯科奧運因蘇聯入侵阿富汗,被美國陣營杯葛,但阿Lam不太熱衷冷戰,唱了首熱鬧作品歌頌鐵幕新景象,編曲好有氣氛,令人仿如置身開幕禮現場。


黃敏華 - 挑戰 (Extended Disco Mix) (1988)
作曲 : Leslie Mandoki Laslo Bencker 作詞 : 潘偉源 編曲 : 杜自持

4 comments:

Anonymous said...

呢隻碟好聽。
所以唔明點解之後佢唔唱。
呢隻碟既CD版學了CBS,加了幾隻歌。

Fun said...

一講奧運係的確唔少得黃小姐啦,呢隻挑戰真係好hit架~

韋利候斯頓呢個grammy表現當時好哄動,個個都睇到哇哇聲,尾段高音唔至拆天,直情唱到上太空咁滯....

Ogake said...

其實近幾屆奧運會,電視台都會有D主題歌,又或者官方非官方既歌,林子祥都仲有首"友愛長存"呀~

Agnes Tse said...

原來係呢首! 細個係亞記聽得好多. 失敬失敬.