叱吒樂壇流行榜1988 (第2周)


第一周穩陣大路,第二個禮拜就製造意外賽果了,新人組合夢劇院打低譚張,殺上冠軍 (Terry答對)。我不記得有沒有人唔服,叱吒榜本身也新,罵的人不多,反而為我這類中學生聽眾帶來新鮮感,也發展出反勁歌 (造馬) 反港台 (老土) 情緒。

清新二人女大學生組合,而且自己寫詞,歌詞帶輕文學/哲學元素,夢劇院深受CR DJ喜愛,那時我讀中五,同學也很受落,記得還有麻甩仔爭論扭紋還是李敏靚d,現在諗番當然得啖笑。88年埋單頒獎禮,夢食丸勇奪叱吒新人金獎,壓住草蜢,亦是叱吒榜製造的另一個意外賽果。

1988年4月3日 (week 2)
今周 上周
01. 03. 3/4日 – 夢劇院↑
02. 01. 半夢半醒 - 譚詠麟↓
03. 02. 想妳 - 張國榮↓
04. 28. 全人類高歌 – 太極↑
05. 11. 假使真的可以 - 黃露儀↑
06. 09. 塵緣 - 羅文↑
07. 16. 昨夜夢魂中 - 張學友↑
06. 05. 暫停開始過 - 草蜢↓
07. --- 不見不散 - 譚詠麟 [新上榜]
08. 04. 無伴的舞 – 甄楚倩↓
09. 14. 煙雨凄迷 - 陳百強↑
10. --- 但願人長久 - 盧冠廷 [新上榜]
11. 06. 抹去界限線 - 麥潔雯↓
12. 17. Petula - Fundamental↑
13. --- 愛的兇手 - 張國榮 [新上榜]
14. 08. 酒店大堂 - 吳國敬↓
15. 25. 結伴同航 - 林子祥↑
16. 10. 只此一晚 - 甄妮↓
17. --- 伴侶 - 黃凱芹 [新上榜]
18. 23. 今夜星光燦爛 - 達明一派↑
19. 07. 深夜裡 - 林子祥↓
20. 12. 永遠冬天 - 林志美↓
21. 15. 攝石人 - 林志美↓
22. 20. 挑戰 - 黃敏華↓
23. 18. 說不出的未來 - 夏韶聲↓
24. 19. 神仙也移民 - 陳百強↓
25. --- 傻女 - 陳慧嫻 [新上榜]
26. 29. 赤紅熱血 - Beyond↑
29. 30. 熱辣辣 - 張國榮↑
30. 21. 舊日的足跡 - Beyond↓
----------------------------
出榜歌曲 :
上周
13. 迷城 - 風雲
22. 纏綿歲月 - 李美欣
24. 天真的創傷 - Beyond
26. 不羈戀人 - 陳慧嫻
27. 飛躍千個夢 - 草蜢

‧叱吒榜擁抱100%創作,尤其樂隊組合,一開榜已見端倪,太極的《全人類高歌》勁升24級,成為第二周升幅最厲害的歌曲,叱吒榜另一特色是喜製造大幅上落,而不是港台保守的排凳仔,我輩喜愛叱吒夠刺激。
‧有趣情況 : 《傻女》已過了plug歌時間,無端端在榜尾25位出現。
‧《3/4日》是canto-bossanova,今年是bossa nova誕生50周年,多張紀念精選碟推出,有小野麗莎、Susan Wong、Angelita Li,不過,沒有夢劇院。

夢劇院 - 四份三日 (1988)
作曲 : Keith Yip 作詞 : 夢劇院 編曲 : 麥皓輪

12 comments:

Anonymous said...

有點期待你為夢劇院寫碟評。應該唔難寫﹐得幾張﹐其他的都是精選Remix。(定係已經寫過﹖)

中學時叫她們做夢妓院﹐哈哈﹗

Fun said...

夢劇院曲風當時真係對樂壇起咗好大衝擊呀!不過歌詞就真係得佢哋先明,甚麼“歌聲中舞翩翩,風扇旋,彷地球,在.. wow輕轉~~”..

呢個禮拜嘅叱咤好多猛人呀, 譚詠麟、張國榮、羅文、 張學友、陳百強、林子祥、甄妮、達明一派、陳慧嫻.... 勁懷念囉!

Anonymous said...

記得夢劇院當年有首《彩色相對論》,但出debut大碟時買不到版權,只能唱回《Both side now》,問版主,對嗎?

Anonymous said...

第一屆年終叱吒頒獎禮我有看,夢劇院唱現場《四分三日》走晒音!不過,最驚訝不是夢劇院壓倒草蜢,反而是梅艷芳在女歌手獎中金、銀、銅三甲不入,還記得是葉蒨文金獎、陳慧嫻銀獎,憶蓮銅獎,但那時梅艷芳的確已遭三女爬頭,覺得結果很公正。
但第二年憶蓮該拿金獎,但俞琤又頒回給阿梅,唉!公正都是得把口!不知所謂!幸好阿梅夠串,你頒獎給我也是不來現場,吹咩!
Terry

Fun said...

娛料一則:聽晚喺第一屆叱咤前夕阿梅已經收到風自己3甲不入,但係佢心諗商台無理由唔俾面,於是照set晒頭化晒妝去紅館, 不過就只係坐喺架車到等。點知真係食白果,阿梅勁嬲, 所以從來無出席過叱咤!

至於阿梅89年拎金獎都算合理嘅,兩張專輯加埋有5首冠軍歌(如果無記錯):黑夜的豹、一舞傾情、淑女、夕陽之歌同夏日戀人~~

cool_tea said...

講開88年叱吒流行榜,又諗起倫伯同榮少,俞琤勁插倫伯.果然男人婆上位,江湖從此多事.對于當年搖旗仔尼單嘢,以今時今日既角度嚟睇,或者真正俾人落面既反而係榮少,因為當年紅館黃色旗仔四圍飛,有歌迷歸咎于場館燈光導致黃色旗仔突出,其實不然.阿梅事後都有借亞倫尼單嘢一吐自己對叱吒不滿.

由88年亞倫同榮少尼單嘢,可以睇得出叱吒係著重Quantity多過Quality.講明播放率.祗要妳願意,全碟十隻歌攞上臺plug都可以攞到唔少分數.但我記得倫伯88年係叱吒同港臺都係最多冠軍歌既歌手(4.2隻).榮少就得3隻半.但榮少全年plug上臺既歌就比倫伯多.亞倫88年頭宣布唔攞獎亦刻意減低宣傳.所以,Quantity贏左Quality,似乎好符合叱吒播放率標準.

88叱吒開榜當時媒體另外一個質疑,就係叱吒樂壇IFPI大碟獎,當時好多人以為尼個獎係銷量性質,但其實尼個獎係頒俾播放率最高既大碟.不過當時媒體就指尼樣嘢係商臺自娛自樂,冠上IFPI名頭更顯諷刺.88年IFPI銷量冠軍大碟係『擁抱』,究竟係銷量客觀D呢,定係播放率客觀D?尼樣嘢耐人尋味.

chi said...

四方格,
我有買夢妓院3張大碟的CD,其他remix、精選等靠錄和下載,她們的支持者曾幾何時都唔少,都可以試下寫既。

FUN,
學你講法,那首《飄去夏天》其實都噢畸西,MV仲好嚇人,打扮和舞姿令人難忘。後來兩個著晒現代經典婚紗拍封面,對樂壇仲大衝擊。

chi said...

憶蓮拿過叱吒銅銀金金金銀銅,已經是一張漂亮的7年成績表,商台從來冇待薄她。

chi said...

Anonymous,

>記得夢劇院當年有首《彩色相對論》,但出>debut大碟時買不到版權,只能唱回
>《Both side now》,問版主,對嗎?

我都略略記得呢個傳聞,後來《彩色相對論+remix》先補番出中文版,我成日覺得,雖然中文是直譯英文原版,但演繹聲線太少女。

我推介《Love, Actually》裡的這個版本,也是Joni Mitchell。
http://hk.youtube.com/watch?v=i2wgxeYy4RE

Anonymous said...

下周是《全人類高歌》冠軍!
Terry

Wordy said...

黑夜的豹、一舞傾情只在港台拿過冠軍,商台沒有

lauhohoi said...

娛料一則:聽晚喺第一屆叱咤前夕阿梅已經收到風自己3甲不入,但係佢心諗商台無理由唔俾面,於是照set晒頭化晒妝去紅館, 不過就只係坐喺架車到等。點知真係食白果,阿梅勁嬲, 所以從來無出席過叱咤!

至於阿梅89年拎金獎都算合理嘅,兩張專輯加埋有5首冠軍歌(如果無記錯):黑夜的豹、一舞傾情、淑女、夕陽之歌同夏日戀人~~

In 1991 when she was #2, she accepted an award.

She has 2 #1 only in 89.