鄧麗盈 - 溶解我 (1986)

另一位賣樣唔賣聲的女歌手, 港大校花鄧麗盈, 在無線做"歡樂今宵"主持, 85年和梁朝偉主持新秀, 未幾入樂壇出碟, 主打歌"溶解我"令人驚慄, 玉女突然唱情慾歌, 個個音都好似flat, 成了第一代鄧走音, 經典西歌一首. "溶解我"是露肉港產片"逃出珊瑚海", 男主角是仍叫做符力的方中信 (他拍完"朝花夕拾"才跟戲中角色改名方中信), 還有38吋上圍的亞姐陳奕詩, 未入無線的梁婉靜, 位位都著泳衣泳褲上陣.
溶解我
曲 : 改編 / 詞 : 林振強 (電影《逃出珊瑚海》主題曲)
http://youtu.be/3kjJGS73MxM
溶解我 (Disco版)
http://youtu.be/WMkj_wCciuc
符力 (方中信) 陳奕詩 梁婉靜 逃出珊瑚海 鄧麗盈 - 溶解我 (1986)
http://youtu.be/4M9AYMlA6yE


1 comment:

Unknown said...

Haha,溶解我!love me more!我前幾日仲聽緊呢隻碟……