葉蒨文 - 心裡的陽光 (1991) 與關淑怡"黑豹"撞歌

詞 : 潘偉源 (原曲 : Janet Jackson - Black Cat)
葉蒨文91年2月農曆新年"春風得意演唱會"的重點宣傳快歌, 當時plug歌用了演唱會live版, 連無線MV也是配現場版的audio, 其後並沒有全新大碟收錄studio版本, 令人奇怪, 只在一些數年後推出的精選碟找到"心裡的陽光"錄音室版本. 網友Sam Wong提供這個傳聞解釋原因 : "傳聞有人偷步,喺歌曲版權未到手就搶先喺演唱會發報,所以版權持有人唔准佢推出,所以一路只有Live版,錄音室版本要若干年後先解封推出,但大家已經冇再留意呢隻歌!傳聞有幾真就唔知喇,但係嗰間公司出咗名小動作多多,可能版權公司想落少少下馬威,等人哋自重都唔定。"Anyway, 當其時"心裡的陽光"係hit過"黑豹"的, 而"心裡的陽光"對葉蒨文的重要性, 是她第一首與一班dancers排晒舞的快歌, 當時林憶蓮, 關淑怡等已有這樣做, 葉蒨文急起直追, 以"心裡的陽光"作類似嘗試.
https://www.youtube.com/watch?v=9A311dMZmgs


派台之用的"心裡的陽光"白版碟, 來自"春風得意演唱會"的現場錄音版本.

No comments: