嚇破膽 之 望梅止渴


























上文提到車淑梅,網友頗有感覺,特別貼上幾張珍藏靚相,慶祝初二車公誕 (本地車姓藝人,除了車保羅、車婉婉、車淑梅,還有誰?)

雖然車淑梅沒有做過歌手,但她跟樂壇關係密切,歷年在十大中文金曲椏椏柞柞,盲目吹捧四大天王,見高就拜見低就踩,作風官僚悶死樂迷,車小姐堪稱港台最西icon。

上天給你一樣東西,便會取走你另一樣東西,車淑梅有把好聲,卻沒有好樣。以前每年港台替DJ執形象 (那時未有審計署調查他們亂花錢),便會成為城中dress-to-kill教材,車小姐更是eyesore樣板。內裡底蘊沒人知,是不是stylist有心整蠱,要問港台中人了。




6 comments:

man_love said...

真人真事:西車太后開咪講過,佢咁多年永遠都比老公張文新早起身,原因係:佢唔想老公見到自己無化妝個樣喎!!! 笑死!!
唔知到左今時今日(個自白起碼10年前有多),張文新嚇破左個膽未呢??

Anonymous said...

哈~網主對她的描述都算刻薄了﹐不過我也受不了她﹐特別過個年代﹐她說話還是那麼作狀﹐真的受不了﹐受不了~~~

shangri_la said...

四大天王 was a little "after" my time but I remember back when Alan Tam ruled the roster, once he was interviewed in RTHK and receiving the royal treatment from 車八婆. She claimed that even the child she was bearing at time was already an Alan Tam fan. Now that was suck-up in epic proportion. Some people are just shameless

Anonymous said...

車太后個啲椏柞橫行法,係江湖上時有所聞啦。

據講佢十廿年嚟都霸住個早晨節目時段,就係為咗方便自己揍仔兼夾昅實個老公,電台中人都只係敢怒而不敢言。

而車太后另一則經典曪事,應該係多年前係公開場合度叫郭富城認董太(當時嘅特首夫人)做契媽。個下擦鞋拍馬屁、語無倫次法呢…..真係令人慘不忍睹,嚇死人無命賠GA!!!

Anonymous said...

車太后另一單係江湖上輕波作浪嘅搞作。

大約係繫九九年(希望我冇記錯),佢係個電台節目度話收到支針放料,大爆娛圈有位天后級人馬,做過歌、影、播嘅,將會鬧離婚,會好哄動咁話。就係個時首次傳出憶蓮同李宗盛婚變,仲做賣明週、壹週刊封面個單。 後來車太后解畫話自己從來冇公開當事人嘅名,只係有人對號入座,完全免責咁話。個啲官僚卸膊口敏,貫徹政府上下作風,令人嘆為觀止,此乃佢另一杰作。

Anonymous said...

http://kennylai2001.mysinablog.com/

Chinese Classic Remix 的 Kenny Lai 開了個關於 Remix 的 Blog。