虛擬《亞洲殿堂天后演唱會2017》



上星期看完陳潔靈葉麗儀肥媽Anita Sarawak,心中嘀咕,她們四人嚴格來說不算天后,只是歌后,兩詞意義有別。

我心目中住正天后廟道的是林葉王關,雖云誰是第四有爭議,陳慧嫻劉美君彭羚我都鍾意,但歌路形象年資稍欠缺,可以stand by但未能上正場。

忽發奇想,10年後,可以不可以開個真正的《亞洲殿堂天后演唱會》?不是貶低她們要食老本,或者號召力要靠4 in love,而是信徒畢生心願,到時葉蒨文56、林憶蓮51、關淑怡51、王菲48,會不會愈老愈玩得?

暫時度了這個虛擬rundown,其他人有別的建議歡迎提出 :

Opening : 飛躍舞台Dancing Queen
個名都夠懷舊,某年台慶三缺一,最好湊齊腳四個勁跳。
- 灰色 (林憶蓮)
- Dela (關淑怡)
- 不再兒嬉 (王菲)
- 心裡的陽光 (葉蒨文)
- 黑豹 (林憶蓮)
- 瘋了 (王菲)
- 夢中人 (葉蒨文)
- 走火入魔 (關淑怡)
- 信自己 (大合唱)

半熟情懷
低B/西歌 + 初出道少女歌回顧。
- 200度 (葉蒨文)
- 愛情I Don't Know (林憶蓮)
- 流非飛 (王菲)
- 心急 (關淑怡)
- 零時十分 (葉蒨文)
- 放縱 (林憶蓮)
- 無奈那天 (王菲)
- 冬戀 (關淑怡)

曬冷時間
互唱鬥唱高難度作品。
- 梵音 (關淑怡)
- Miss You Night And Day (王菲)
- 我要活下去 (葉蒨文)
- 沒結果 (林憶蓮)
- 傷逝 (關淑怡)
- 新房客 (葉蒨文)
- 多得他 (王菲 + 林憶蓮)

東洋魔女
曾灌錄日語歌的三位表演架架聲。
- 香奈兒<日語版> (王菲)
- Dakaratte + 決心<日語版> (林憶蓮)
- Anata no Tameni (關淑怡)

Acoustic Session
Unplugged大熱經典歌。
- 依然 (葉蒨文)
- 難得有情人 (王菲)
- 約定 (關淑怡)
- 給自己的情書 (林憶蓮)
- 繾綣星光下 (葉蒨文)
- 至少還有你 (王菲)
- 秋去秋來 (關淑怡)
- 長夜My Love Goodnight (林憶蓮)

迷幻列車
型格作品,向創作人致敬。
- 忘記他 (關淑怡)
- 日子 (林憶蓮)
- 浮躁 (王菲)
- 慢慢地更加好 (葉蒨文)
- 關於我 (關淑怡)
- 沉淪 (林憶蓮)
- 開到荼靡 (王菲)
- 你聽到了沒有 (葉蒨文)

Diva心聲
向歌迷致意的歌曲,老土啲都要。
- 感情不老 (林憶蓮)
- 當世界無玫瑰 (關淑怡)
- 祝福 (葉蒨文)
- 但願人長久 (王菲)
- 野花 (林憶蓮)
- 人生可有知己 (關淑怡)
- 情人知己 (葉蒨文)
- 我願意 (王菲)

Encore

中式回歸
有中國味道的中板歌曲雜錦。
- 瀟灑走一回 (葉蒨文)
- 再生戀 (林憶蓮)
- 誓言 (王菲)
- 他需要你她需要你 (關淑怡)

全場大合唱
勁娘開floor light,天后一反常態親民大合唱握手完場。
- 傷痕 (王菲)
- 愛與痛的邊緣 (葉蒨文)
- 為何他會離開你 (關淑怡)
- 愛到分離仍是愛 (林憶蓮)
- 一切也願意 (王菲)
- 完全是你 (關淑怡)
- 你快樂所以我快樂 (葉蒨文)
- 患難建真情 (林憶蓮 - 大合唱謝幕)

- 完 -

Thank for coming to the Coliseum...

15 comments:

Anonymous said...

Wa! I would love to sit at the front role at the Coliseum for every single show with a whole bunch of aging queens on menopause! In the mean time, any news on Sandy going back to the stage? Not the private show like she did in Macau but a real tour. And when will she release a Cantonese CD?

Anonymous said...

Sorry. typos...should be "front row", not "front role"...

Fun said...

咁應該揾邊搞好呢?10年後唔知仲有無張耀榮或者黃柏高呢?10年後可能唔再去紅館啦..

至於..
音樂總監.. 眾望所歸.. 倫永亮先生?
髮型.. 仲唔係Kim Robinson?
服裝.. 我諗要各有各囉,好難叫呀菲著雲何婉薇d設計架嘛~~
化妝.. 睇怕係呀zing啦~

best actor said...

至於質助商則非 Depend 成人尿片和Viagara 莫屬。I am so going to scream my lungs out. SK最好唱Dick Lee 的"親愛的"﹐邊唱邊印……Just like the good old times.

Anonymous said...

我想點唱囉

葉蒨文 ... Cha Cha Cha, +英文歌
林憶蓮 ... 紅顏未老, +英文歌
關淑怡 ... 愛恨纏綿, Honolulu City Nights
王菲 ... I'm Still Waiting,Eyes on Me

考慮加個英文歌環節吧。

Anonymous said...

我想邀請劉美君同陳慧嫻做嘉賓,同林憶蓮嚟一段「瑪利諾舊生」環節。另外,聽講慧嫻姨同關熟怡都好似幾friend,又可以同佢jam吓。Then咁多位天后齊齊大合唱英文歌。

Anonymous said...

補充一點,慧嫻姨又可以唱埋日文歌環節,因為佢初出道時都唱過《千年戀人》(《逝去的諾言》日文版)。

快樂的 said...

唔,睇完個rundown……硬係覺得葉蒨文d歌同埋唱腔同另外幾位相差好遠,大纜都扯唔埋咁……

Anonymous said...

我想關淑怡vs王菲vs林憶蓮..

關淑怡vs王菲, 鬥迷幻腔;
關淑怡vs林憶蓮, 純粹想睇下兩位同年、又係單親媽媽又唱得既人比試;
王菲vs林憶蓮, 睇下或者有少少偏見, 我覺得王菲唱歌係"鍾意唱下, 唔鍾意唔唱", 又唔係敷衍了事, 但林憶蓮更有心唱. ...(林憶蓮係港樂唱"靜夜的單簧管", 我認為比王菲版本好得多)

另外, 聞說雖然劉美君做中間人, 但陳慧嫻同林憶蓮嚟依然無乜兩句計傾. 但Priscilla同Sandy可以唱下心碎情歌互相安慰.

Anonymous said...

「天后宮四號」呢個位,的確一直有所爭議。我覺得關淑怡只能算係比較近磅、掹邊入座的一位。因為既然稱得上「亞洲殿堂天后」,最起碼當然要擁有一首或以上的大熱國語歌曲,咁致算係風靡到整個亞洲華語市場。林、王、葉當然是合格有餘,而關小姐就零分交白卷。資格頂多確認為「土砲天后」,同「亞洲殿堂天后」之名實仍有一段距離。不過,其他後備人選:彭姑、慧岩、美君,又真係甩甩漏漏,欠缺全面性,關小姐相對又變為稍勝一籌喇。

其實我心目中的完美夢幻陣容,係梅姐、憶蓮、王菲、加莎莉葉。呢個當然係無可能實現嘅憑空妄想啦。

Anonymous said...

在整個天后show中,我最期待係有憶蓮同王菲舞台正面交鋒嘅部份。除咗要再唱「多得他 + Superwoman」外,仲好想佢哋大jam:

「沒結果」~ 兩大天后唱到尾段,互相放盡灑冷、呼天嗆地的歌藝大比併。

「冷戰 + 沒有你還是愛你」」~ 冰冷鋼琴聲,加兩把天籟美聲互和,肯定震懾全場,take my breath away 啊!

「Diva + 夢中人」~ 天后娘娘大唱大跳,熱熱鬧鬧「啦」足全場。「La la la la la la la la la la...............」

Anonymous said...

四大diva大唱Shirley首"梵音", 外加阿菲一首"彌勒佛心咒"...唔識形容!

CARFIELD said...

背影 from Faye Wong is the best song I even know

Sean said...

A hello from 2018...

Just come back to tell you that it may not happen. lol

Blurdreamer said...

四位天后都可以獨開個人演唱會,好難成真,酬勞難均之故。哈哈