Dancer天華

從來不覺得謝天華曾經屬於樂壇,雖然他和我偶像合唱過《震撼》,以風火海1/3身份出過2張碟,亦做過《雪狼湖》第二男主角,但從來只覺得他是ex-dancer,數MV中出現的鐵腳舞男,第一郭富城,第二就數到謝天華,佢同幾位diva都合作過。

劉美君 - 亞熱帶少年 (1987)
做其中一個subtopical boy,著紅色花花aloha裇,他87年的時候留長髮,扭起上來幾有姣勁。




陳潔靈 - 騙你一夜 (1992)
已經簽了許願的星舞蹈,常常和陳小春孖住上,今次頭髮剷到見青,換上老西扮urban味壞情人。



林憶蓮 - 再生戀 (1991)
星舞蹈林青峰的愛將,得到不少大頭shot,林生露胸粉墨登場做男主角,謝天華都有份傍住憶蓮拍搖鏡,這個look是京劇打底白衣。


另一個鏡頭戴墨超,戴卜帽著唐裝拉二胡,扮盲眼南音賣唱人,拍檔依然是小春。




林憶蓮 - 寵愛 (1992)
今次在臉上塗銀油,扮月亮,唔使講,扮太陽的當然是好拍檔陳小春。



陳慧嫻 - 跳舞街 (1988)
這個MV是《可口可樂金曲穿梭Summer Time》的特別版本,謝天華灰tee一件,在戴帽的慧嫻身旁大擺young cute表情。

他今次的角色是倪淑輝。




陳慧嫻 - 不羈戀人 (1987)
長髮時期,最適合扮不羈,仲有兩個造型咁優待,著denim及Mark哥長褸,最為人津津樂道的是,MV開始時和胃癌互摑,大巴大巴扯,演得好逼真。



8 comments:

Old Ox said...

Chi:

草蜢"忘情森巴舞"MV也有一個疑似是謝天華的舞蹈藝員.

chi said...

唔係疑似,直頭係呀,你睇 :

http://4.bp.blogspot.com/_1hIFwwJpudw/SdydW32-wZI/AAAAAAAAOOc/v6lbqTdhU6w/s1600-h/bl680.jpg

Agnes Tse said...

最好笑係個大大箭咀~~~

Anonymous said...

88年跳舞街mv都有謝天華!

chi said...

多謝你的補充,我拿拿臨加左呢個MV了。

Old Ox said...

Chi:

"不羈戀人"應該係1988年春的流行曲.

chi said...

因為我計《傻女》大碟推出年份,所以係1987年。

Anonymous said...

明哥禁色國語版(好似叫我是一片雲之類)都有白背心超短牛仔褲既謝天華!