Kylie改編潮 (3) - 請勿貼身

黃寶欣 - 請勿貼身 (1988)
原創 : Stock, Aitken & Waterman 作詞 : 潘源良


西界Kylie改得好狼,同一隻《她是誰》大碟翻唱兩首Kylie Minogue,《Got To Be Certain》變成《戀愛獵人》,《I Should Be So Lucky》就改成《請勿貼身》,兩首歌詞都屬於鬧男人歌,黃補身把聲略尖,把西味發揮得好,原曲均來自1988年的《Kylie》大碟。

Kylie 87年憑《Neighbours》一劇走紅,簽埋唱片公司,仲有機會去倫敦見Stock, Aitken and Waterman,點知SAW唔記得約了她,要她久等,臨時臨急寫了首《I Should Be So Lucky》,一粒鐘搞掂錄起,料不到首歌勁hit,雄霸UK榜冠軍5星期。

Kylie Minogue - I Should Be So Lucky (1987)


mihimaru GT - I Should Be So Lucky (2007)
原創 : Stock, Aitken & Waterman 作詞 : Hiroko、Miyake
日本二人組合大和美姬丸,兩年前玩了個Hip Hop日語版,經過大整容,加進一大串rap和新旋律,煥然一新。


French and Saunders - I Should Be So Lucky (1990)
《French and Saunders》是英國二人搞笑組合的電視騷,擅長扮0野,在其中一集扮歌劇旦后,鬼鍊頸演繹《I Should Be So Lucky》。


Northern Kings - I Should Be So Lucky (2008)
芬蘭金屬+管弦另類組合,成日玩翻唱,這首來自第二張大碟《Rethroned》,好dark、好死亡feel。

4 comments:

西西 said...

黃寶欣改咗兩首Kylie Minogue, 得到西界之名, 咁林蓮應該都榮獲西界松田聖子之名.

chi said...

西西,

都岩喎,佢第一二隻碟都幾多西歌,又唱得差,《搖擺口紅》歌詞 :「成日被人追求,人人認王子,其實十成謊言 心中冇0黎情義」,真係超西。

Ed said...

Love that Northern Kings version lol Bravo!

Anonymous said...

其實佢嗰隻碟有改編咗三首"Kylie"隻碟嘅歌。Title track"她是誰"係"Kylie"嘅side track"Look My Way"。