一碟歌手 (4) 李達成


唔明點解ATV咁冒險,要捧這位廣州仔,先讓他在88年未來偶像奪冠,隨即坐上穗港樂壇直通車,簽華納出碟,出得快死得快。

李達成參賽時唱羅文《紋身的獵人》,應該有舞蹈根底,睇番上面的唱片廣告,原來Deanie御用監製陳永良幫拖,許願做形象指導,班底不弱。

我諗許生幾頭痕,硬照都呃得吓人,拍得他有股傻小子出城、滿懷衝勁款都可以;一睇以下MV,點搞都神仙難變。

李達成 - 再一次 (1988)


那時許願除了主力做憶蓮,另外還有幫鄭浩南執形象,記不記得他也出過碟?同樣是華納旗下。

李達成在香港只出過一張唱片,而他在廣州有幾威,相信張敬軒都未必記得。「李達成在1988-1990年連續3年獲選廣東省最受歡迎男歌手,也是迄今唯一能在廣州體育館連開3場個唱票房全滿的國內歌手。1990年年初舉辦個人演唱會,歌迷購票時把售票處的玻璃都擠破了,成為一時佳話...」嘩!

1992年,李達成淡出樂壇,轉幕後擔任娛樂公司總監,今年come back,將會開慈善演唱會,以下是他的最新宣傳照 :

9 comments:

Bean'z Lam said...

嘩,呢位人兄真係.....恕我直言,
我諗陳山河會好佢好多。

奇怪既係,佢係廣州又可以爆紅啵
唔通兩地既文化真係差咁遠?

篤篤篤撐 said...

wow, 幾乎唔記得有位o甘既仁兄存在過。
thx 版主~~~

Anonymous said...

佢首《再一次》真係好得,永遠記得嗰句「話咁易……」。之前聽講過話佢曾經沉淪毒海,唔知堅定流。
>kruz

Anonymous said...

9X年時傳出佢同國內落選亞姐周瑾拍拖,某人吸毒傳聞亦於相若時期傳出
(印象中周瑾選完亞姐後拍過戲,"家有喜事199X"做過大配角)

上面張最新宣傳照執得好勁,同佢舊年年尾接受國內電視台訪問個樣爭好遠下. 訪問話佢做緊'俱樂部嘅管理工作',仲唱咗幾咀show下
http://www.youtube.com/watch?v=XHCUJro1NJM

Sun Sun said...

係歐瑾, 一九九二亞洲小姐參選佳麗

l@wbs said...

唔通<暗示>有浩南助陣係許生搭路...?

chi said...

歐瑾個朵係小利智,英文名Out-ing。

chi said...

感謝ilovetvmusic上載88年未偶的李達成《紋身的獵人》,佢把聲好厚,腔口扮羅記幾似 :

http://www.youtube.com/watch?v=xLqBzsKix6w

Bunny Ng said...

再一次原曲為Bee Gees的ESP(同碟有香港Hit過的You Win Again)