環球悼六四 (有心唔怕遲)

「同學們,我們來得太晚了。」但總算有心,環球這張「後」六四20周年專輯,是樂壇唯一對紀念民運有回應的動作,選曲亦沒有牽強,都是早前眾blog和政治文化版齊寫「毋忘六四」的曲子。引人思考的《田》字作碟名,形狀如開天窗,又像獄中的血淚鐵窗,你又有何詮釋?



推出日期: 2009-06-30
出品商: 環球唱片

熟悉的老朋友...
我們都感動的歌...
字字有淚!

01. 四海一心 - 梅艷芳
02. 你知我知 - 譚詠麟
03. 人間道 - 張學友
04. 漆黑將不再面對 - 盧冠廷
05. 破曉 - 林憶蓮
06. 歲月無聲 - Beyond
07. 天問 - 達明一派
08. 一切為何 - 太極
09. 媽媽我沒有做錯 - 夏韶聲
10. 不死鳥 - 鍾鎮濤
11. 焚心以火 - 葉蒨文
12. 國旗 - 林子祥
13. 我未能忘掉你 - 盧冠廷
14. 未平復的心 - 王菲、黃貫中
15. 問青空 - 黃凱芹
16. 長城 - Beyond
17. 舞吧舞吧舞吧 - 黃耀明

12 comments:

角度 said...

校長的"你知我知", 達明"天問", 夏韶聲"媽媽我沒有做錯"係大路選擇,如果有埋"愛自由"就了。

俾我揀黃凱芹我寧願要"再見吧我的同學"

Leo said...

俾我揀黃凱芹我寧願要"再見吧我的同學"<---未聽過噃

焚心以火同人間道都算?

應該要有崔健嘅一無所有,張雨生嘅沒有煙抽的日子,王虹或梅艷芳嘅血染的風采,群星嘅為自由至啱噃!

蓮母應該用返破曉前塵夢嘛!

達明冇十個救火的少年!

BEYOND應該要加返隻抗戰二十年囉!

小奧 said...

但點解會出呢張唱片,好奇怪.

cow said...

只是對市場的回應

Agnes Tse said...

"為自由"定"愛自由"?? 其實我好唔鍾意呢首歌, 可能因為臨時臨急作出黎. 咁多年黎再無聽過, 回憶亦覺毛管棟.

曾經左一句"建華兄"右一句"建華兄"o既譚詠麟唱過"你知我知", 真係夠哂諷刺. 呢層真係你知我知.

nikita said...

Thanks for the post, will buy it definitely.

Chainsaw RIot said...

人間道當年推出無人知道原委,以為單純係電影主題曲,係黃霑後來親口承認寫六四,詞寫得非常的含蓄。可能歌詞中的「人間道」就是中國民主化,但因為追尋人間道引致故園血海滔滔,故園路又是不歸路....

我其實覺得,「抗戰二十年」唔太六四。

chi said...

無端端諗到,「田」字會不會是自由的「由」字斬了頭?

missb said...

估唔到佢地咁夠彊
真係要買返隻支持

Cool Rain said...

很奇怪蓝奕邦的《六月》没有入选。这首歌他自己都说是写给六四的。

Cool Rain said...

黄凯芹《再见吧我的同学》有些牵强吧,但《问青空》他自己承认是有六四情绪在里面的。

其实麦伟豪那首《走过天安门》也可以算进去。

Cool Rain said...

最新消息,这张碟在大陆已经迅速被禁了。