周慧敏 黎明 - 真愛在明天 (1991) 電影"痴情快婿"主題曲

詞 : 向雪懷 (原曲 : 伍思凱 馬玉芬 - 關於愛情, 作曲 : 黎沸揮)
周慧敏和黎明91年合演的電影除了"Yes一族", 還有"痴情快婿", "Yes一族"的主題曲有草蜢, 李克勤, 黎明合唱的"Yes一族", 另有草蜢"忘情森巴舞", 而"痴情快婿"則用了黎明, 周慧敏合唱的"真愛在明天"做主題曲, 戲中周慧敏做黑社會大佬鄭則仕女兒, 因愛上警察黎明, 被老竇棒打鴛鴦. "真愛在明天"在周慧敏"A Long & Lasting Love'碟中沒有寫是電影主題曲, 在黎明"我的感覺"碟中則寫了是"痴情快婿"主題曲, "不羈舞台"是插曲.
痴情快婿
導演 : 陳勳奇
演員 : 黎明, 周慧敏, 鄭則仕, 陳勳奇, 郭秀雲, 吳浣儀
主題曲 : 真愛在明天 (黎明, 周慧敏合唱)
插曲 : 不羈舞台 (黎明)
https://www.youtube.com/watch?v=K0eiNFq9dq0

1 comment:

Unknown said...

如果講佢地2個最襯既拍擋係邊個, 一定係對方, 當年個個都覺得他們是金童玉女, 還以為他們真的有機會HA!!