林志美主演 黃偉年作品音樂劇

仲有白嘉倩添呀。


我鍾意邊界樂隊,我鍾意Purple Heart,我鍾意林志美,我鍾意白嘉倩,李卓庭唱live好勁,他們走埋一齊,2月會有音樂劇《星光大道》,我會捧場。

黃偉年幫憶蓮作的《願》好正,仲有《如何愛下去》、杜德偉《愛變了這世界襯衣》(sorry唔係巨基個版本)。以下是他曲詞編監一手包辦的主題曲,亦是林志美2009年新歌,唔錯唔錯。

林志美 - 星光大道
音樂劇《星光大道》主題曲
作曲/作詞/編曲/監製 : 黃偉年


《星光大道》官方網站
http://www.starlightmusical.com
(可以下載志美姐wallpaper,如果你想用白嘉倩做wallpaper,都有。)
演出日期 : 2009年2月1-4日7:30pm
演出地點 : 香港文化中心大劇院
票價 : $490 $390 $290 $250 $190
門票即日起於各城巿電腦售票處發售

不過林志美好似未做過戲 (如有請更正),呢個就戥佢驚d,你知憶蓮在《雪狼湖》扮18歲少女都幾驚架啦。

宣傳片

4 comments:

Anonymous said...

林志美做過福音電影:天作之盒,做蔡少芬的朋友。

chi said...

她在《天作之盒》表現點呢?

呢類資深歌手,邊位完全未演過戲 (電視、電影、舞台劇) 既呢?

Sun Sun said...

怕且關正傑無做過

Anonymous said...

林志美在『天作之盒』表現:ok的,不過戲份不是太多,主線又不在她,很難有發揮的。