一人一件


前排睇《大寶藏》黎姿那集,最有感覺的是看她排晒舞唱《不是娃娃》,step one-step two,手部動作左右左,都是大量生產包裝出來的,連身上的裝束都是每位歌手一人一件,白色露腰mini T襯黑色運動背心+舉重手套,時裝書好似叫做sports chic,劉小慧、彭羚都著過,是1994年春夏季的「must buy」,must者,唔著就執輸,結果變了制服。

黎姿 - 不是娃娃 (1994)
《歡樂今宵》片段


心口有個「SPORT」字的吊帶裙,高衩,一定要打底,劉小慧選了see-through長袖衫,著這種sport chic裝,甫士一定要擘髀,唔可以一碌木棟篤企,這個是94年劉小慧plug《改改》時的指定裝束。


93年彭Bell宣傳《如果得不到愛情》時,新簽EMI,新形象新風格,要擺脫樂意時略略老土的感覺,改穿銀衫、膠衫、橙色露腰裝,其中一個打歌形象是三間運動服,這個look是白恤衫,露臍,配小背心、三間黑褲,是斯文+運動的mix and match。


在蓮迷界最惹起反對之聲,是連diva級都要跟姐仔潮流,人有我有之後,才輪到林小姐在大球場重開的創世紀表演上穿了件心口寫住「94」的三間吊帶長裙,展露豐腴手臂,成為憶蓮棄許願取雲何婉薇作造型顧問的第一個最礙眼dress-to-kill (之後的夾鼻環等陸續有來)。


林憶蓮 - 超級樂壇創世紀Mega Medley (1994)


以上配搭都未算欏膽,請看她替《M Magazine》的《minidol》拍攝的一輯靚相,撐腿拉筋甫士,同樣係94年must buy的白T配黑吊帶長裙,手上有Nike護腕,今次著魚網絲襪,sporty撞sexy,超級勁量。黎姿唱得0岩,不是娃娃喇噃。


5 comments:

Anonymous said...

吾係《Yes! Idol》,係《M Magazine》概mini-idol!

chi said...

係喎,原來係張文華攝影。

wai said...

我係死忠蓮教信徒,但當年睇"超級樂壇創世紀",一見蓮母唱"決心",即刻不禁衝口而出: "哇!大豬腿呀!"
另外,我實在對雲C9啲DESIGN不敢恭維,成日設計埋啲"唧肉衫"俾蓮母著!

Ogake said...

劉小慧係plug"改改"隻歌時勁著呢款式的衫,當時,連我班主任都係咁著,但當時既佢應該三十幾歲無少女味~ 錯晒~

Anonymous said...

I'm fine with this image of Sandy. She was yet to be 28 at that time and able to carry this. Lucky that not nike wrist band with 3-strip dress.