許冠傑 徐克 泰迪羅賓- 最緊要好玩 (攪笑版本) 1985

曲 : 許冠傑 / 詞 : 許冠傑, 俞琤 / 編 : 入江純
特別嘉賓 : 徐克, 泰迪羅賓 (攪笑合唱)
https://www.youtube.com/watch?v=hJtaPLt0iz0
許冠傑重返寶系這張碟好多搞作, "最緊要好玩"有首"攪笑版本", "打工皇帝"三位男主角合唱, 泰迪羅賓不出奇, 徐克錄歌就比較少聽, 還扮傻佬拍MV, 填詞之手是俞琤, 最爆笑兩句是"陳立品叉腰通處吐痰", 和"使你無從忘掉這暴力先生", 呢D就係早期的二次創作.


最緊要好玩 (攪笑版本)
許:其實我天生奔放貪玩 唔願有獎品只有笑顏
泰:返工我唔慣 鄉下有田我不耕
許:人其實天生奔放貪玩 原沒有拘束只有笑顏
徐:點到我唔信 屋企各人困青山
泰:我想0徙位子彈 捉隻鱷魚用0黎送飯
許:其實開心好簡單 最緊要好玩
徐:我願抬著炸藥成磅對你單眼 星光之上扯起鼻鼾你要避難
我用雷電放射熔掉你那雙眼
許:使你無從忘掉這
合:暴力先生
許:乘坐穿梭機飛到沙灘 陳立品叉腰通處吐痰 0岩0岩我游過
追蹤美人不眨眼
泰:我想班班死黨 登陸月球辦投注站
合:悲觀我唔慣 癲起上0黎笑一餐

No comments: