寶麗金15週年演唱會 (1986) 片段

露雲娜 愛的火花Dynamite
https://www.youtube.com/watch?v=rDAf54QzrYE
拍子感之準繩, 令人佩服, 難度咁高的快歌, 演繹得毫不吃力, 真係好勁, 個人極力推介的精彩片段.


徐小鳳 譚詠麟 忘不了您
https://www.youtube.com/watch?v=Un2bCNq_2CM
好犀利, 呢頭講完笑話, 單眼佬廿四味, 果頭立即投入演繹苦情歌, 之後仲攬住搞gag, 笑死人, 高手即是高手.


徐小鳳 譚詠麟 - 喜氣洋洋 + 愛到你發狂 (1986) 寶麗金15週年演唱會
https://www.youtube.com/watch?v=pLrcGWH59yE
齊鼓掌, 真係好好睇, 小鳳姐著住裙跑圈, 將兩首快歌交叉合併, 亦相當好諗頭. 小鳳姐曾在紅館半山通道踩單車, 那是85年演唱會, 加埋跑圈, 你話佢幾有活力. 她在solo時段穿了"夢飛行"封面的打歌服出來, 即是第一代波波裙.


李克勤 張學友 - Oh!No!
曲 : 改編 / 詞 : 潘源良 / 編 : 渡邊茂樹
兩屆十八/九區歌唱比賽冠軍合唱, 一首老友爭女歌, 寶麗金15年演唱會, 兩人都有在紅館台上跑圈. 這首歌收錄在張學友"相愛"大碟.
https://www.youtube.com/watch?v=eqC_eR5b708
原曲 : Neoton Familia - Végtelen Játék



No comments: