林子祥 - 海誓山盟 (1987)

曲 : 林敏怡 / 詞 : 潘源良
http://youtu.be/s7cZSRNa-io
"婦女新姿"的"花王新姿劇場"播過"阿信的故事", 掀起追看熱, 主題曲翁倩玉"信"相當流行, 接力的是"海誓山盟", 講醬油女與漁夫的故事, 主題曲很好聽, 男主角川野太郎靚仔, 女主角沢口靖子靚女, 這個在海邊發生的愛情故事好感人.

2 comments:

black lab said...

佢哋兩位仍然有喺日本藝能界發展。川野太郎到而家仍然靚仔,不過個樣老咗,可以想像為而家嘅「三哥」苗僑偉;沢口靖子都老咗,可以想像為而家嘅韓瑪利。

順風耳 said...

[海誓山盟]我最記得係TBB版的宣傳MV, 即係用劇集片段剪輯而成, 沒有阿Lam的.
而成個MV最有印象的就係在結尾時加入女主角的一段獨白(當然係廣東話啦), 詳細的wording 已經唔記得了, 淨係記得開頭和結尾:
“戀愛, 係人生必經既訪客, 佢帶來歡笑(or歡樂?), 帶來哀傷(or other similar words)… [中間一大段真係唔記得了]…. 冇經歷過戀愛既人生, 係空洞, 同寂寞既!”
高潮位就在這時出現, 電視畫面係身穿和服的女主角站在懸崖邊, 向著無涯的大海大叫: “宗吉…吉…吉…吉…吉…吉…吉… !”
當時在唸小學的我看著這個如此激情的畫面, 完全O哂咀! \(^o^)/