鄺美人 (吳麗珠) - 留下鋤我 (1988年金像獎歌曲頒獎典禮)

https://www.youtube.com/watch?v=eOQ3JUKt6TU
珠女摸頸摸得好似好靚, 個S甫士仲勁過Cally本人, 男daners扮啤牌構思好正.


鄺美人 (吳麗珠) - 留下鋤我
搵左班friend有局齊鋤大D好少可
快快派牌少說話提防小心派錯左
派對king過我 連隨又派我一對D 咁多
Ha~立時就即刻馬上鋤
鋤鋤鋤人人齊齊大羅
鋤鋤鋤可曾留情就我
我"朗"你幾隻未算多
但你嬲到標火
欲話事但又被你鋤我鋤我
你去pair偏我將對D拆左
一pair 煙"琴" 落 真真打扁我心窩
欲話事但又被你鋤我鋤我
我得三一隻極無助無助
終於輸乾輸淨 今晚認真乜都喎~
速洗牌一於繼續唔鋤大D點收科
快快派牌少廢話提防D牌派錯左
你咪亂笑我 提防被我會將你錢猛羅
Ha~食完飯即刻繼續鋤
鋤鋤鋤仍然仍然做伙
鋤鋤鋤可曾留情就我
我叫你包艇實太多
被你瘀到淒楚
欲話事但又被你鋤我鋤我
你去花偏我將四條拆左
真真打扁我心窩
欲話事但又被你鋤我鋤我
我鋪D真正是無助無助
通通輸乾輸淨 他朝玩D休搵我

No comments: