玉郎電視 : 張國榮告別演唱台前幕後

1990-01-27
張國榮告別樂壇演唱會,星光熠熠,真要數勻捧場圈中人,可能填滿三百幾個格仔,有呃稿費之嫌。那天,在紅磡體育館舞台之上,張國榮施盡渾身解數,唱勁歌夠勁,唱情歌有感情,驪歌輕唱,唱到歌迷動容。在台下,一樣很有趣,精彩,在台上的張國榮一定不會知道的。
捧張國榮的圈中人實在太多,為了不想有呃稿費之嫌,係咁意數十個八個,有發仔夫婦啦、成龍、王祖賢、李嘉欣、關之琳,程小東、關錦鵬、鄧萃雯、陳慧嫻、岑建勳、張婉婷、羅啟銳、陳寶珠、薛家燕 …...(呃夠啦,唔數啦!)。
岑建勳出現,立刻聽見有人話:「岑建勳!好嘢,民主萬歲。」令岑建勳的民族英雄感大大擴張。佢話:「都算啲人明事理。」個樣好安慰咁。發仔本來係欣賞榮仔演唱會,以為擔定櫈仔,霸頭位有著數,影壇大哥大嘛!恒星梗係安排佢坐第一行。點知,熱情歌迷,管他大哥定發哥,一窩蜂湧落來,同阿榮握手時,踩到發仔隻腳扁晒,大腳發變扁腳發。有些歌迷認真食得唔好嘥,一見發仔,係咁捉住佢話要同佢影相,象徵式問發仔好唔好?發仔梗係話好,立刻有兩個女歌迷霸咗佢兩個大脾,一個唔該就坐落去。發嫂又點呢?佢都無眼睇囉!點知老公俾人「非禮」,因為台上太感動,佢顧住喊,乜都睇唔到,喊到無紙巾,成日問柏安妮攞!「乜你都喊呀?」問柏安妮,因為阿ANN嘅性格唔似咁軟弱。「最衰係麥潔文啦!我見佢喊咪喊埋一份囉,我淨係喊咗少少咋。」阿ANN埋怨麥潔文之餘,乘機為自己澄清。
麥潔文變大喊十
「又關我事?不過,我真係好服張國榮,我呢世都唔使旨意開告別演唱會。如果係我開,一上台就劈開喉咁喊,泣不成聲,喊足兩個鐘頭,一句歌都唱唔出。」麥潔文說。睇咗幾場演唱會,佢個新花名叫「大喊十」。
羅啟銳嘅現場遭遇又點?佢話:「『嘩!啲歌迷好熱情,我後面那位女仕,興奮到又叫又跳,我隻耳仔幾乎聾,佢成日踢我張椅背,我俾佢踢到彈起。」張婉婷就話:「佢好可憐呀!送花俾張國榮,好多次都唔成功。不過,我仲可憐,佢束花成日擺在我頭項,佢一拍手,那花屑全掉在我頭上。」乘機埋怨羅啟銳。成龍話:「好囉!張國榮走咗,我有機會上台表演。」
黎小田歎句太衝動
梁李少霞說:「我唔反對佢退出樂壇,佢在樂壇嘅成就,的確令佢滿足;但係,睇佢嘅眼神,佢嘅演技不下於發仔,如果在電影發展定有更高成就,為何要退出晒幕前咁笨!佢會好唔甘心㗎!」至於阿榮嘅老友兼恩師黎小田又點會唔喊呀,佢話:「哎!佢又係太衝動嘅!三十五歲至退休未遲呀!」張國榮舉行封咪儀式時,走近咪台,一步一神傷,歌迷更瘋狂,大叫唔好之餘。有人話:「你諗清楚呀!你真係諗清楚呀……」
屬下搵工跳槽
張國榮手下有不少愛將。在祝捷酒會上,其助手的心情跟張國榮一樣難受,佢話:「我夠唔捨得囉!講真,有時佢都幾難侍候,佢勝在做人夠真,從來唔篤人背脊,鬧完就算。」另一個話:「又要搵工眺槽,連老細都走埋。」個樣好憂怨,到此方知張國榮其實養咗一大棚人,大有樹倒猢孫散之感。其實,最難過要算是陳淑芬,佢同張國榮同甘共苦,大家有今時今日,都係靠兩人齊心協力去打天下。張國榮去任何地方演唱,都是足不出房門,係無辦法出去,歌迷太多,佢都寸步難行,身為經理人的陳淑芬也得陪住佢在斗室。在酒店房間無聊時,我笑佢兩個:「成日你眼望我眼,過著看海的日子。」告別演唱會曲終人散後,看海的日子再也不復還,怎不教他倆懷念。
抵多謝之人
陳淑芬說:「去邊度登台,對我都無分別,我只係可以在酒店間房踱來踱去。」各國景緻,她與張國榮都未試過映入眼簾。奔波歲月中,陳淑芬與張國榮點會無拗撬呀?兩個人成日會為公事各執一詞,張國榮其實係個口硬心軟的人;陳淑芬剛剛相反,佢係口軟心硬的人,張國榮在台上也讚過經理人,魄力猶勝鬚眉。這個口硬的人,難得日日面對萬多觀眾衷心地向經理人表謝意,謝足三十三場,算起來起碼有三十幾萬觀眾知道,想真,陳淑芬確是為張國榮出過唔少力,所以抵多謝。

No comments: